نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بهترین‌های هفته شانزدهم؛ استقلال فاصله‌اش را با رقیب بیشتر کرد/ بیرانوند از فاصله ۵۰ متری گل خورد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

با پایان جام ملتهای آسیا، قطار رقابت‌های لیگ برتر دوباره به راه افتاد.

دور برگشت لیگ بیست و سوم با برگزاری ۷ مسابقه از هفته شانزدهم آغاز شد. لیگ برتر به خاطر حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به تعطیلات نیم فصل رفت و حالا دوباره تنور فوتبال در رقابت‌های داخلی داغ شده است. به دلیل حضور سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بازی برابر الهلال دیدار این هفته زردهای اصفهانی برابر تراکتور به زمانی دیگر موکول شد تا رقابت‌های هفته شانزدهم تنها با ۷ بازی دنبال شود.

پس از تعطیلات یک ماهه چهارشنبه ۲۵ بهمن قطار لیگ از ایستگاه شانزدهم دوباره به حرکت درآمد و در بازی اول فولاد در خانه و بدون مربی، با یک گل مغلوب گل گهر شد. فولاد یکی از چهار تیمی بود که در نیم فصل دست به تغییر مربی زد و هنوز جانشین مارتینز مشخص نشده است. فولادی‌ها دور رفت با منصوریان سه گل از تیم سیرجانی خوردند.

۵ بازی روز پنجشنبه ۲۶ بهمن با دیدار شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان آغاز شد. تساوی بدون گل از دو تیم پرحاشیه و پر سر و صدا در فصل نقل و انتقالات. پیکان و نساجی همان نتیجه بازی رفت یعنی ۱-۱ را تکرار کردند. ذوب آهن هم در خانه با یک گل به ملوان باخت تا مهدی تارتار انتقام شکست ۲-۱ در بازی رفت را از تیم فصل قبل خود بگیرد. گفته شد که محمد ربیعی بعد از این بازی در رختکن از شاگردانش خداحافظی کرد اما در این فوتبال با این همه رفت و برگشت، خیلی به این اخبار اعتمادی نیست.

تقابل مس و هوادار بدون گل مساوی شد. محرم نوید کیا و مسعود شجاعی برای اولین بار روی نیمکت نشستند و در بازی آخر این روز آلومینیوم با یک گل پرسپولیس را برد تا تیم سرخپوش حسابی به بحران سلام کند. در آخرین بازی این هفته روز جمعه ۲۷ بهمن استقلال با یک گل صنعت نفت آبادان را در آزادی شکست داد. جواد نکونام بازی رفت را با سه گل در آبادان از عبدالله ویسی برد اما در بازی برگشت برابر سهراب بختیاری زاده تنها به یک گل رسید. بعد از این مسابقه بازیکنان حسابی از خجالت باشگاه درآمدند.

بهترین های هفته شانزدهم؛ استقلال فاصله اش را بارقیب بیشتر کرد/ بیرانوند از فاصله ۵۰ متری گل خورد!

تیم هفته: استقلال تهران

در هفته‌ای که سپاهان و تراکتور به میدان نیامدند و ذوب آهن و پرسپولیس باختند، در میان تیم‌های بالای جدول تنها استقلال و ملوان موفق بودند. استقلال با یک پیروزی خانگی فاصله خود در صدر جدول با رقیب دیرینه را به عدد ۵ رساند. حالا تیم نکونام از حاشیه امنیت خوبی برخوردار است. استقلال با وجود مشکلات فراوان در نیم فصل توانست ۳ امتیاز را در خانه نگه دارد.

مربی هفته: ماریوس اوزینیدیس (گل گهر)

گل گهر با آمدن مرد یونانی فوتبال خوبی ارائه می‌کند. او حالا شناخت نسبتاً کافی از فوتبال و تیم‌های حریف دارد و در مهره چینی و تعویض نیز بهترین استفاده را از بازیکنانش می‌برد. گل گهر فولاد را در خانه‌اش برد تا کم کم خود را به قافله مدعیان نزدیک کند.

ستاره هفته: امیر نوری (آلومینیوم)

کاپیتان با تجربه آلومینیوم در دقیقه ۵۸ به زمین آمد در دقیقه ۷۵ یکی از گل‌های به یادمان به یاد ماندنی در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند. این هفته در ۷ مسابقه تنها ۶ گل رویید و هیچ بازیکنی نتوانست بیش از یک گل بزند یا بسازد. به این ترتیب زننده گل تاریخی این هفته را می‌توان به عنوان ستاره خطاب کرد به خصوص که این گل وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد، آن هم از فاصله ۵۰ متری! البته باید از نقش فرعباسی در برد ملوان برابر تیم نیم فصل اولش هم یاد کرد.

تیم منتخب هفته شانزدهم (۳-۴-۳)
دروازه‌بان: حبیب فرعباسی (ملوان)
دفاع راست: احسان قهاری (آلومینیوم)
دفاع میانی: عثمان اندونگ (استقلال خوزستان)
دفاع چپ: مسیح زاهدی (گل گهر)
هافبک راست: مهدی لیموچی (آلومینیوم)
هافبک چپ: مهران احمدی (ملوان)
هافبک میانی: امیر نوری (آلومینیوم)
هافبک میانی: مهدی مهدی‌پور (استقلال)
وینگر راست: رضا جعفری (ملوان)
مهاجم نوک: سعید سحرخیزان (گل گهر)
وینگر چپ: محمدرضا آزادی (نساجی)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی