نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مایلی‌کهن: این روزها روسای هیئت فوتبال استان‌ها، بوقچی و تماشاچی کارشناس می‌شوند/ به ما می‌گفتند حتی نیاز نیست آنالیزور ببری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی به انتقاد از کادرفنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال پرداخت.

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی در انتقاد از کادرفنی تیم ملی و همچنین فدراسیون فوتبال در اعزام افراد غیرمسئول به قطر گفت: من هم از ابتدای جام ملت‌ها روی این مسئله تاکید می‌کردم؛ از اول این مسابقات تعداد همراهان تیم ملی بیشتر از خود بازیکنان بود. ما ۲۵ همراه مرئی داشتیم و تا دلتان بخواهد همراه نامرئی همراه تیم ملی بودند! از روسای هیئت فوتبال استان‌ها گرفته تا بوقچی، لیدر، تماشاچی و... البته اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هم بودند، شاید از نمایندگان مجلس و وزارت امور خارجه هم افرادی آن‌جا حضور داشتند. جالب اینجاست که وقتی تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد، یکسری از همین افراد نقد فنی می‌کنند و آخر علم مربی‌گری می‌شوند!

او در ادامه گفت: در چنین تورنمنت‌هایی هر چقدر اطراف تیم خلوت‌تر باشد آرامش بیشتر است. زمان ما که حتی می‌گفتند پزشک و فیزیوتراپ هم نیاز نیست همراه تیم ملی بروند! می‌گفتند احتیاج نیست آنالیزور در کنار تیم ملی باشد. در جام ملت‌های ۱۹۹۶ رئیس فدراسیون حضور داشت و آقای افتخاری همزمان با دبیرکلی فدراسیون فوتبال وظیفه سرپرستی تیم ملی را هم بر عهده داشت ولی یادم نیست که از هیئت رئیسه وقت کسی آمده بود یا نه. البته من کسی را به درون رختکن تیم ملی راه نمی‌دادم و حتی حضور در هتل تیم ملی هم مستلزم هماهنگی بود. خدا رحمت کند آقای بهرام شفیع گزارشگر تلویزیون را. ایشان پس از پیروزی ما مقابل عربستان یا کره جنوبی می‌خواست با بازیکنان به صورت اختصاصی مصاحبه کند ولی قبلش با خودم هماهنگ کرد و همراه با فیلمبردار صداوسیما به داخل هتل آمد.

بیشتر بخوانید: مایلی‌کهن: به خاطر کاپیتانی میان بازیکنان تیم ملی اختلاف افتاده بود!/ تا دل‌تان بخواهد همراه نامرئی به قطر رفته بودند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی