نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
آمریکایی‌ها رکورد تماشای یک مسابقه ورزشی را شکستند/ این بازی بعد از از فرود آپولو ۱۱ بر ماه پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بزرگترین رویداد ورزشی ایالات متحده، سوپربول ۵۸، رکورد تعداد مخاطبین را شکست و همچنین بیشترین میزان شرط‌بندی ورزشی را به خود اختصاص داد.

سوپربول ۵۸ بدون شک رویداد مهمی بود که نه تنها از منظر ورزشی، بلکه با در نظر گرفتن همه چیز پیرامون این بازی بزرگ: تبلیغات، رکورد تماشاگران، افراد مشهور و ... قابل ارزیابی و گفت‌وگو است.

کانزاس سیتی چیفز مقابل سانفرانسیسکو فورتی ناینرز در وقت اضافه با نتیجه ۲۵-۲۲ به پیروزی رسید و این دومین سوپربول تاریخ بود که نتیجه آن در وقت قانونی قطعی نشد. علاوه بر این، اجرای آشر در نیمه بازی بحث‌های زیادی را برانگیخت و البته حضور تیلور سوئیفت (نامزد تراویس کلسی مهاجم کانزاس‌سیتی) این بازی را به یک سوپربول تاریخی از نظر تعداد بیننده‌ها تبدیل کرد.

طبق گزارش CBS، سوپربول ۵۸ با میانگین ۱۲۳.۴ میلیون بیننده، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی تاریخ از زمان فرود آپولو ۱۱ بر ماه در سال ۱۹۶۹ بود. علاوه بر این، CBS با ۱۲۰ میلیون بیننده رکورد بالاترین امتیاز را در یک کانال تلویزیونی در سوپربول شکست. این رویداد پربیننده‌ترین رویداد پخش‌ در تاریخ بود که پخش آن در پلتفرم Paramount+ انجام شد. همچنین حداقل ۲۰۰ میلیون نفر تمام یا بخشی از سوپربول را در هر شبکه یا رسانه‌ای تماشا کردند، که آن را به پربازدیدترین نسخه تمام دوران‌ها تبدیل کرد و نسبت به نسخه ۵۷ در سال گذشته حداقل ۱۰ درصد افزایش داشت.

یکی از پیشروترین پلتفرم‌های شرط‌بندی ورزشی، FanDuel ارقام خیره‌کننده‌ای را با ۱۴ میلیون دلار شرط‌بندی و مجموع ۳۰۷ میلیون دلار گزارش کرد که هر دو رکوردهای جدیدی را برای این شرکت ثبت کردند. این نشان‌دهنده افزایش ۴۰ درصدی نسبت به بازی سال قبل است که محبوبیت فزاینده شرط‌بندی‌های ورزشی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: هجوم سلبریتی‌ها به استادیوم برای تماشای مهم‌ترین مسابقه ورزش آمریکا/ از کارداشیان و بیانسه تا تیلور سویفت و جاستین بیبر و لانا دل‌ری در سوپربول وگاس +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی