نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
۶ |
۵
تکلیف نهایی گزینه‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تاکید می‌کنیم انتقال محمد خدابنده‌لو و منتظر محمد به پرسپولیس و استقلال منتفی است.

محمدجواد پاینده در خصوص اینکه باشگاه استقلال برای جذب منتظر محمد نامه رسمی به باشگاه مس رفسنجان داده، به خبرگزاری آنا گفت: هفته گذشته باشگاه استقلال نامه‌ای برای ما ارسال کرد تا منتظر محمد که به صورت قرضی از استقلال به مس آمده، بازگردد. درخواست باشگاه مس جابه‌جایی این بازیکن عراقی با یکی از بازیکنان استقلال بود که توافقی در این زمینه حاصل نشد و در حال حاضر هم این موضوع از نظر ما منتفی است و منتظر محمد برای مس بازی می‌کند.

مدیر رسانه باشگاه مس رفسنجان در مورد ابراز علاقه محمد خدابنده‌لو برای ترک مس و انتقال به پرسپولیس و همچنین نامه باشگاه تهرانی برای جذب این بازیکن، عنوان کرد: خدابنده‌لو بازیکن باشگاه مس رفسنجان است و قرارداد حرفه‌ای دارد. در نتیجه باید تابع باشگاه باشد و متعهد به به قراردادی که دارد. برای انتقال این بازیکن به پرسپولیس هم درخواست جابه‌جایی بازیکن را داشتیم که مورد قبول واقع نشد و انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس منتفی است.  

بیشتر بخوانید: قلم قرمز باشگاه پرسپولیس روی ستاره ملی‌پوش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • برادر IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    تیم کیسه اصلا هافبک دفاعی نیاز نداره ولی بخاطر اینکه پرسپولیس دست رو این بازیکن گذاشت ، جواد چکش هم بچه بازی در آورده
    • پیروزهیس IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      توهم توخون لنگیاست😡🍅😡🍅
  • کاربر جدید IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    بار کج به مقصد نمی رود، آل کثیر را بردند تا ترافیک مهاجم درست کرده و او را تکریم! کردند ولی خدا او را دوست داشت و به تیم محبوبش که محبوبیتش را در آنجا زمزمه کرده بود برگر داند . پرسپولیسی ها آرزوی توفیق برای این مدافع مسی کرده وبه او با داشتن مربی با کلاس جناب نوید کیا تبریک میگویند.
  • مرتضی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    منتظر محمد که بازیکن خود استقلال که قرضی نیم فصل به مس رفسنجان دادن خطیر بی عرضه هست باید شکایت کنه به کمیته انظباطی 459
  • تو تو IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    لنگ هرکی رو بخواد میگیره.تیم چاه نفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی