نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پتار شگرت سرمربی تیم ملی تاجیکستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تاجیکستان در آستانه دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تأکید کرد که راز موفقیت او در این تیم، احترامی است که به بازیکنانش می‌گذارد.

پتار شگرت، سرمربی تیم ملی فوتبال تاجیکستان در نشست خبری پیش از بازی فردا (جمعه) مقابل اردن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت:

*واضح است که بازی‌مان مقابل امارات سنگین بود. ما قدرت خودمان را داریم و چیزی را نمی‌توانیم عوض کنیم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم چون بازی سختی مقابل اردن خواهیم داشت. برد مقابل عراق کیفیت بازیکنان اردن را نشان می‌دهد و ما باید راهی برای بازی مقابل اردن پیدا کنیم.

*می‌دانم که بازیکنانم چقدر پیشرفت کرده‌اند. بازیکنانم برای چنین فشاری آماده نبودند و همه چیز برای‌ آنها جدید بود. الان بین ۸ تیم برتر جام هستیم، ما همچنان اسب سیاه هستیم و می‌خواهیم ادامه دهیم. این بهترین تورنمنت بوده و من چیزی برای شکایت ندارم. یک راز کوچک دارم و آن، این است که تمام فشار روی من است. اردن ۵ شوت زده که همه‌ گل شده  و این موضوع کیفیت آنها را نشان می‌دهد.

*بازیکنان‌مان ایمان دارم. فردا بازی داریم و فقط به دنبال بهترین نتیجه هستم. فقط می‌خواهم ببرم و ببرم. بعد از بازی شما خواهید دید چون به بازیکنانم اطمینان دارم.

*شما (ایران) تیم ملی فوق‌العاده‌ای دارید. به شما تبریک می‌گویم. وضعیت مشابهی در این مرحله داشتیم. من با کوپر کار کرده بودم، او مربی فوق‌العاده‌ای است. ما، ایران و کره در پنالتی برنده شدیم، این مهم نیست چون مهم این بود که به مرحله بعد صعود کنیم.

*هر روز به بازیکنانم احترام می‌گذارم و این مهم‌ترین مسئله است. باید همه چیز را به بازیکنان‌تان بدهید ولی در ابتدا باید به آنها احترام بگذارید. باید روی خودتان، تیم و حریف تمرکزتان را بگذارید. بازیکنان ما ۶ یا ۷ هفته خانواده‌هایشان را ندیده بودند و فدراسیون تصمیم گرفت که آنها خانواده‌هایشان را ببینند. همانطور که من دوست دارم خانواده‌ام را ببینم.

*مانچینی مربی بزرگی است اما من فقط راجع به تاجیکستان صحبت می‌کنم. بعد از بازی با امارات که با برد ما در ضربات پنالتی همراه شده بود، بنتو سرمربی امارات را دیدم که به ما و بازیکنانش احترام گذاشت. این راهی است که من می‌خواهم به عنوان مربی ادامه دهم‌. فکر می‌کنم مانچینی اشتباه کرد، البته این نظر من است.

در همین ارتباط: ویدیو| این آقا جنتلمن جام ملت‌های آسیاست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی