نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
۷ |
۰
پرسپولیس باز هم مهاجم خارجی جذب می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به منتفی شدن حضور علیپور در پرسپولیس، این باشگاه به سراغ جذب مهاجم خارجی خواهد رفت.

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی برای تقویت خط حمله تیمش عیسی آل کثیر را جذب کرد. با این حال این تیم باز هم در خط حمله نیاز به یک بازیکن جدید دارد. پرسپولیسی‌ها طی چند روز اخیر به شدت پیگیر بازگرداندن علیپور بودند ولی این بازیکن با باشگاه ژیل ویسنته برای فسخ قرارداد و جدایی به توافق نرسید تا حضور مجدد این بازیکن در پرسپولیس منتفی شود.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد با توجه به عملکرد نه چندان خوب نبیل باهویی، اوسمار قصد دارد این بازیکن را در لیست مازاد قرار دهد. از همین رو به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تا یک مهاجم به جای نبیل جذب شود.

با توجه به نبود گزینه مطلوب داخلی، پرسپولیسی‌ها به سراغ جذب مهاجم خارجی خواهند رفت تا تیمشان را برای نیم فصل دوم تقویت کنند. گفتنی است باهویی در صورتی از پرسپولیس جدا خواهد شد که یک مهاجم خارجی جذب شود.

بیشتر بخوانید: مایلی‌کهن: انتخاب اوسمار کار دلال‌ها بود/ برانکو را پرسپولیس برانکو کرد/ سفر درویش به قطر کسر شأن پرسپولیس بود/ برانکو وقتی می‌گوید همسرم راضی نیست یعنی...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    نبیل یاهویی رو باید اخراج کنن و کل مبلغ قراردادش رو بدن. بعد مهاجم خارجی بگیرن بین 700 تا یک میلیون دلار و قبلا هم حسن عبدالکریم رو گرفت یک میلیون. پس چطوری پیروزی حکومتی می تونه چنین پولی خرج کنه از بیت المال اما به استقلال اجازه نمیدن بازیکن بگیره و تمامی پول ها راهی پیروزی حکومتی می شه
  • نیما IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    لوسیانو ویتو آرژانتینی بازیکن خوبیه اگر درویش بتونه بخرتش
  • چهارجانبه امجدکلا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    احتمالا این دفعه مهاجم اسب موس کلا
  • کیسه پاره IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    باهویی بود و نبودش از نظر تیمی توفیری نداره .با این سابقه ی خرید مهاجم خارجی از همین حالا پول خریدش رو بحساب یه خیریه بریزید سنگین ترید !اگرم دلتون نمیاد اون پول رو بین خودتون تقسیم کنید ولی جون هرکی دوست دارید مهاجم خارجی نخرید .🙏🙏🙏
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آقای درویش ما هوادارها از کودنی و بی عقلی شما بستوه آمده ایم شما پول دارید مهاجم خارجی بخرید، اما پول ندارید بند خرید خدابنده لو و آزادی را پرداخت کنید اینا بدرد تیم میخورند نه بازیکن خارجی بی کیفیت!!!!!!!!!!
  • دریای سرخ IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    لعنت به مدیریت غلط توی پرسپولیس، تا کی میخواید دست، دست کنید زودتر بشار رسن، آزادی و خدابنده لو را جذب تیم کنید حالا به هر قیمتی که شده، مگر از اینا بهتر هم داریم وگرنه اون چند صد میلیاردی که هزینه کردید هم به فنا میره، یکخورده سر کیسه رو شُل کنید و با صلابت قهرمانی را به چنگ بیارید.
  • کُری سرخ IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آقایون اورج سنی تیم خیلی بالا رفته، خواهشا"فقط بازیکن جوان با کیفیت جذب کنید بازیکن با تجربه 4 یا 5 تاش توی تیم خوبه، نه 10، 12 تا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی