نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
۱۴ |
۷
گل‌محمدی می‌ماند، این ستاره پرسپولیسی نمی‌شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی مخالف بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس بود.

عیسی آل‌کثیر که به شکل عجیبی در تابستان از پرسپولیس جدا و راهی سپاهان شد؛ بار دیگر به پرسپولیس برگشت تا یکی از عجیب ترین نقل و انتقال‌های زمستانی امسال رقم بخورد. آل‌کثیر که به خاطر پیشنهاد مالی بهتر سپاهان راهی این تیم شده بود، مورد غضب هواداران پرسپولیس قرار داشت و خیلی‌ها مخالف بازگشت این بازیکن بودند. یحیی در تابستان اصرار زیادی داشت که عیسی قراردادش را تمدید کند و در پرسپولیس بماند.

با این حال این بازیکن تصمیم به جدایی گرفت و برخلاف نظر گل‌محمدی عمل کرد. در همان ابتدای فصل وقتی آل‌کثیر به خاطر مشکل قراردادش اجازه بازی نداشت، شایعه بازگشتش به پرسپولیس مطرح شد و خیلی‌ها از پشیمانی و علاقه عیسی به برگشتن صحبت کردند. با این حال گل‌محمدی آب پاکی را روی دست آل‌کثیر ریخت و در یکی از کنفرانس‌های خبری خود وقتی با سوالی مبنی بر شایعه بازگشت آل‌کثیر مواجه شد؛ خیلی قاطع اعلام کرد پرسپولیس جای بازیکنان مازاد دیگر تیم‌ها نیست.

یحیی در آن زمان به عیسی کنایه زد و به صورت غیرمستقیم اعلام کرد تا زمانیکه او در پرسپولیس حضور دارد، دیگر به آل‌کثیر نیازی نخواهد داشت و اجازه بازگشت به این بازیکن را نخواهد داد. اگر یحیی در پرسپولیس می‌ماند، عیسی نمی‌توانست به پرسپولیس برگردد. حالا که یحیی رفته و دیگر خبری از او در پرسپولیس نیست، آل‌کثیر بعد از توافق با درویش جذب شد و به پرسپولیس برگشت. این درحالی‌ست که پرسپولیس سرمربی ندارد و مشخص نیست خریدهای جدید این باشگاه با نظر چه کسی انجام شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضا IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    یحیی براپرسپولیس بهترین گزینه است درویش اشتباه میکند یکی بدادپرسپولیس برسه
  • پرسپولیسی ام US ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    بعدش موافقت کرد یحیی درویش هم رفته بود که مذاکره کنه عیسی گفته بودنمیتونم بیام چون پول گرفتم
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    متشخص، با سواد و پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر ⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️
  • علی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    حتما کار یحیی درسته .طرف بخاطر پول رفته باشگاه دیگه دیده اونجا جرات نداره حتی اظهار نظر کنه از اون طرف هم سرمربی تیم متوجه شده هم فنی ضعیفه هم داره پرو بازی در میاره گذاشتن توی لیست مازاد.یحیی هم کاملا درست گفت به دنبال جذب بازیکنهای مازاد تیم ها نیستیم .اصلا نبایستی اجازه میدادن این بیاد پرسپولیس
    • عاشور IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      موافقم
  • سام IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    اکثر هواداران از عیسی دلخور هستند و با برگشتن او به تیم مخالف هستند . بهتر است ابتدا سرمربی بگیرند تا با نظر او بازیکن به خدمت بگیرند، عمری را در دادند که جا برای آلکثیر باز شود! او از نظر فنی بشدت افت کرده و ثابت کرد که کوچکترین تعصبی به پیراهن پرسپولیس نداره.
  • امیر علی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    درویش با چه کسی در اینباره صحبت کرد؟ مگر نمی‌داند که بیشتر هواداران با برگشتن آلکثیر مخالف هستند؟ او ذره‌ای به هواداران احترام نداشته و به جای سرمربی، بازیکن میگیرد، یک نظر سنجی بدهد متوجه میشود که هشتاد درصد هواداران مخالف بازگشت آلکثیر نمک نشناس هستند.
  • لطفی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    بگذره احترام به هوادار هم‌ بد چیزی نیست! ال کثیر را نمیخواهیم، اگر خوب بود سپاهان نگهش می‌داشت. برگشتن او باعث ایجاد اختلاف بین هواداران و حتی بازیکنان میشود . خودش با چه روئی میخواد برکرده؟ با زشت ترین نوع و بدترین موقع تیم را تنها گذاشت و جواب تلفن‌های یحیی را هم نداد و گفت من دیگه با پرسپولیس کاری ندارم! اگر آنها با من کار دارند با وکیلم صحبت کنند!! نه می‌بخشیم و نه فراموش میکنیم .
  • نمینی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    این کارهای درویش نشان میده که بعد از یحیی ،باشگاه بی در و پیکر شده!! او میداند که یحیی و هواداران به شدت از آلکثیر شاکی هستند و نمیخواهند او‌برگردد. درویش داره تیشه به ریشه تیم میزنه. آقای درویش لطف کنید اول سرمربی بگیرید و او بازیکن انتخاب کند. اینکارهای. شما هواداران را عصبی می‌کنه.
  • ابی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    درویش تا تیم رو از بین نبره بیخیال نمیشه. آقای درویش با چه مجوزی این بازیکن منفور را به تیم برگردونده؟ یعنی کسی نیست که از او سوال کنه !
  • هوادار متمول IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    یحیی کلا بازیکن خراب کنه ، بهتر که رفت
  • امید IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    تیم هافبک میخاد هی میرن مهاجم میگیرن رونالدو هم باشه کسی بهش پاس نده گل نمیزنه هافبک و تاکتیک تیمی نیاز داریم هر بازیکنی که پاس نامیده مثل حضرت آقاترابی را باید بندازن بیرون علیشاه و امیری و اسماعیلی و صادقی و دروازه‌بان بی روحیه ای مثل بیرواند که تازه دقیق نود میشه توپ میندازه جلو از اول بازی مسخره بازی در میاره حرکات فوتبالی و رو به جلوش صفره چهار فصل یک کاشته بیرواند نزده کل حرکات تیمی از دروازه‌بان شروع میشه کلا مدیریت تیم باید عوض بشه این اوسمار هم بعداً گندش معلوم میشه مگه تا حالا مربی بود چیکار کرد یک بچه تاکتیک پرسپولیس میفهمید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی