نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حمله تند بیرانوند به جواد خیابانی: ۶۰-۷۰ سال سن داری، زشت است که می‌گویی...! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی روی آنتن زنده تلویزیون به انتقاد از صحبت‌های جواد خیابانی پرداخت.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی شب گذشته مهمان تصویری برنامه فوتبال برتر بود و صحبت‌هایی درباره تیم ملی ایران و پرسپولیس انجام داد.

بیرانوند در واکنش به صحبت های جواد خیابانی که بعد از بازی ایران مقابل هنگ کنگ گفته بود با عوامل پشت صحنه ویژه برنامه صداوسیما ۳ گل به هنگ کنگ می زند، گفت: انتقاد فنی را دوست داریم ولی بی احترامی را نه؛ اینکه یک مجری با ۵۰-۶۰-۷۰ سال سن بگوید بچه‌های پشت صحنه را جمع کنیم و گرم کنیم هنگ کنگ را می‌زنیم، این به بازیکن تیم ملی بی احترامی نمی‌شود بلکه به کل کشور بی احترامی کرده است.

بیشتر بخوانید: درخواست شبانه بیرانوند از باشگاه پرسپولیس؛ این آقا را سرمربی کنید/ تمام شخصیت تیم را می‌شناسد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • احمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    داداش تو خودتو ناراحت نکن از این ها زیاد پیدا میشه
    • فرشاد IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      اقای بیرانوند شما ها از آقای خیابانیبگزدید و عبور کنید ایشان یک گزارش گر و مجری جوگیری که اکثرا برای حرفهاش منطقی ندارد بر اساس جو حرف میزند مثل قضیه شلوغیهای یکسال قبل که یکباره جوگیر شد وارد فاز سیاست شد و عنوان کرد که ما دروغ گفتیم حتی گفت من هم دروغ گفتم و فلان وفلان اما کو عملش چرا بعد از 40 سال نمیرود کنار یک جوان بیا جای ایشان آدمها را در خلوتشان بشناس نه در پشت میکروفن و دوربین من شک ندارم ایشان اصلا بلد نیست فوتبال بازی کند فقط حرفش یاد گرفته همانطور که خودش گفت و اعتراف کرد تو این چند سال دروغ گفته شاید الان هم دروغ میگه
    • اشکان IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      آقای بیرانوند اولا سعی کن احترام بزرگتر رو نگه داری دوما جدیدا فاز بزرگتر برداشتی در همه چیز دخالت میکنی شما مثل بقیه بازیکنان میتونی نظرت بیان کنی نه دخالت دروازه‌بان تیم محبوبم هستی دوست داریم اما قرار نیست در کار همه دخالت کنی
    • طرفدار IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      آقای دروازه بان، روزی که افتضاح بودی و بودین، انتقاد کرده ازتون. و این اناچتقاد حرف دل اکثر مردم ایران بود. بازی هنگ کنگ، چنتا سوتی دادی خودت؟! ماشالا کلکسیونی از اشتباه و سوتی رو ب ثبت رسوندی. تمرکزت رو بیشتر بزاری رو بازیت به نفع همه است. حرف نزنی، نمیگن طرف لاله
  • صفری IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    جناب بیرانوند اقای خیابانی فردیست قابل احترام/حالا ب شوخی ی چیزی گفته که راست هم گفته بازی افتضاحی که برابر اون تیم انجام دادید/نباید به بزرگتر از خودت توهین کنی/هر چی داری ازصدقه سر تموم مردم از جمله اقای خیابانیست/یادت نره/زود عذرخواهی کن/
  • پارتیزان IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    به همون تماشاگرایی که رفتن قطر بگو برات دعا کنن :)))
  • ب IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    چطور فلسطین 3 تا زد ولی شما نزدیک بود ببازید
  • داریوش IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    گفته بیرانوند کاملا منطقی،این چه حرفی بود که خیابانی زد؟
  • اسنپ کاپ IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    چطور اون آقا که توی اتوبوس تیم ملی یه کشور کاری بسیاز زشت و دور از شان انجام داد صداتون در نیومد حالا جواد خیابانی یه شوخی کرد باید بهتون بر برخوره و بگی بی احترامی کرده؟؟؟ تو خودت مقابل تیم درجه چندم آسیا که توی گروهمون بودن گل خوردی ادعاتم میشه!!!!!
  • کارلوس BR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    اولا خیابانی کاملا درست میگه ، تیم فوتبال ملوان انزلی یا شمس آذر هم به جای تیم ملی می رفتند هر سه بازی را می بردند یا نهایتا با ۷ امتیاز صدرنشین می شدند ، در کل بیرانوند سابقه داره کیروش اون را اولین بار به تیم ملی دعوت کرد ولی تا کیروش رفت بهش تیکه انداخت و قبلا هم با منصوریان کل کل کرده بود .
  • کارلوس BR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    اولا خیابانی کاملا درست میگه ، تیم فوتبال ملوان انزلی یا شمس آذر هم به جای تیم ملی می رفتند هر سه بازی را می بردند یا نهایتا با ۷ امتیاز صدرنشین می شدند ، در کل بیرانوند سابقه داره کیروش اون را اولین بار به تیم ملی دعوت کرد ولی تا کیروش رفت بهش تیکه انداخت و قبلا هم با منصوریان کل کل کرده بود .
  • زیگزاگ IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    برخی آدم ها از هنر خوب حرف زدن بی نصیب هستند.اینا بهتره کلا حرف نزنند.یه شری ازش درست میشه.شیث،کنعانی،بیرو... . وقتی سواد نداری بهتره ساکت بمونی.
  • مهیار GB ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    از علی بیرو و بقیه بازیکنا توقع داریم یه کم جنبه شوخی شون رو بالا ببرن. هم بیرو رو دوست داریم و هم جواد رو
  • عدالت خواه IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    تا امثال خداداد عزیزی در شبکه طنز ورزش حضور دارند اوضاع به همین منوال هست، ✌
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    1-خیابانی یه شوخی کرده.اینهمه ناراحتی نداره که2-این همه تکبر و خودشیفتگی فقط و فقط توسط قلعه نویی به بازیکنان انتقال یافته و احتمالا با توصیه او توسط بیرانوند گفته شده است3-همه باید خفه شوند و فقط از قلعه نویی و نتایج و بازیهایش تعریف و تمجید کنند.4-آقای قلعه نویی مربیان سابق تیم ملی نتایج بمراتب بهتری از شما گرفتند.اما این همه نخوت و خودخواهی نداشتند.فعلا هم که رکورد بردهای متوالی همچنان در اختیار اسکوچیچ است و نتوانستی آن را با وجود بازی با تیمهای در حد محلات در بازیهای دوستانه بشکنی5-آقای قلعه نویی! یک پرتقال را هوا بیندازی بیست تا چرخ میخورد تا به زمین برسد.هیچکس نمی داند فردا چه خواهد شد؟شما اول مقامی بدست بیاور بعد بیا از همه فقط انتظار تعریف و تمجید و مجیزگویی داشته باش.اگر باختی چه میگویی؟
  • ناشناس TR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    مشکل ایران این هست که انتقاد رو توهین می دونن بیرانوند در حدی نیست که تایین کنه کی انتقاد کنه یا چطور انتقاد کنند
  • علی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    خیابانی زمان کیروش جرات نداشت از سوپر مارکت محله سکونت کیروش خرید کنه .از انگلیس ۶ گل خوردیم با هزار ترس و لرز فقط گفت بچه کمی ناهماهنگ بودن. مجری که تاج توی برنامه به رقصش بیاره و هزار تا قسم جون مادرم بخوره که قصد دخالت نداره تا یک وقت تاج ناراحت نشه تا تهش معلومه کیه .
  • ایران IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    اگه سردار نبود گلی نبود چرا خودتونو بالا گرفتین سردار زود تعویض می‌کرد باخته بودین اون پاسای سردار منم گل میکردم
  • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    واقعا زشته مثلا هموطن هستید بیرانوند بجای جواب دادن تمرکزش رو بازیها باشه کامنت گذران محترم پرسپولیسی و استقلالی شماها هموطن نیستید؟ چرا مرزهای انسانیت رو رد کردید شما هموطن هستید زشته بخدا به این شکل به همدیگر بی حرمتی کنید
  • Gol Narges IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    آقای علیرضا بیرانوند تو در حدی نیستید که به جواد خیابانی بی احترامی کنی چون دوتا پنالتی گرفتی به خودت مغرور شدی تو اون موقع که تو شیکم مامانت بودی خیابانی داشت گزارش میکرد تو هنوز شاشت کف نکرده بعد به خیابانی توهین میکنید آقای خیابانی میخواست مثالا به شماها روحیه بده به خیابانی توهین نکن نزار آهش بگیره و بازی با سوریه را 7,0ببازین و تو هیچ غلطی نتونی بکنی دوتا پنالتی شانسی گرفتی به خودت مغرور شدی به بزرگتر احترام بزار او نه مردم ایران نه حتی به بازیکنان تیم ملی بی احترامی کرد بلکه شما هارا امیدوار کرد هرکس موافقت لایک کنه و برسونه دست بیرانوند لطفاً.
  • Gol Narges IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    آقای بیرانوند تو در حدی نیستید که به خیابانی توهین کنی بدبخت
  • صفری IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    له نظر من میثاقی پشت این جریانه/از وقتی جای عادل رو گرفته من که شبکه 3 رو حذفش کردم
  • شاهو DE ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    آقای خیابانی یک فرد ایست که ایرانی تمام عیاره وبزرگتراز شماست احترامش واجبه
  • حسن IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    وقتی گدا معتبر شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی