نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شایعه عجیب از پرسپولیس/ دو دستگی ستاره‌ها برای انتخاب مربی جدید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید دچار اختلاف نظر شدند.

پس از بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در پایان نیم فصل اول، یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان از سمت خود استعفا کرد و تلاش‌ها برای بازگردانددن او بی فایده بود.

پس از استعفا گل محمدی مدیران باشگاه پرسپولیس به سراغ برانکو ایوانکوویچ رفتند اما سرمربی عمان هم دست رد به پیشنهاد آنها زد تا کار مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید سخت شود.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که بعضی از بازیکنان این تیم معتقد هستند باید تا پایان فصل هدایت این تیم را به اوسمار دستیار برزیلی گل‌محمدی بسپارند. علیرضا بیرانوند، نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، گیورگی گولسیانی و شهاب زاهدی موافق سر مربیگری اوسمار ویرا در تیم پرسپولیس هستند.

از طرفی دیگر گفته می‌شود امید عالیشاه، سروش رفیعی، وحید امیری، دانبال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی و مهدی ترابی هم‌ به‌ نوعی مخالفت خود را با سرمربیگری دائم اوسمار ویرا در پرسپولیس را به گوش مدیران باشگاه رسانده‌اند.

روز گذشته رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در برنامه زنده اینستاگرامی این باشگاه پس از امضا قرارداد با عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر وعده داد تا چند روز آینده انتخاب سرمربی نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خریدهای پرسپولیس بعد از عیسی آل‌کثیر و عبدالکریم حسن/ ۳ بازیکن در سبد خرید درویش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    نیم فصل رو با اوسمارویرا طی کنید شاید یحیی مشکلاتش حل بشه و برگرده
  • تیم خاطرات کاج IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    به طرفدارهای کم تجربه پرسپولیس میگم این خبرها تازه شروع حاشیه درست کردن برای پرسپولیس هست با رفتن یحیی و نبودن کریم باقری این حاشیه ها بیشتر هم میشه فقط از تیم و بچه ها حمایت کنید یحیی اول فصل گفت یک تیم رسانه ای درست کردن برای حاشیه درست کردن برای پرسپولیس البته با رفتن یحیی به نصف هدفشون رسیدن
    • علی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ،همش کار انگلیس هاست....توهمات دایی جان ناپلئون گونه شما ترحم برانگیزه.شما هیچ دشمنی بزرگتر از خودتون ندارید
  • پیشنهاد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    وحید هاشمیان بیارید
  • ع ق QA ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    بنظر جنابعالی ؟! کی باشید شما ؟! نظرتون از روز فضولیه یا تابع جعل یک باند؟! بازیکن چکار داره با انتخاب سرمربی ؟! حالا که قراردادهاشون اعتبار داره مربی هرکه باشه باید خودشون را نشون بدهند
  • ارین IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    چرا درویش واقعا نمیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی