نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
درآمد ۱۰ میلیاردی مهدی طارمی از ترک موقت اردوی تیم ملی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی ستاره تیم ملی به تازگی در یک پروژه تبلیغاتی شرکت کرده است.

در اوایل اردوی کیش خبر رسید که مهدی طارمی فوق ستاره تیم ملی از کادرفنی تیم مرخصی گرفته و سفری یک‌روزه به تهران داشت. اقدامی که باعث تعجب و انتقاد برخی شد و معتقد بودند این کار طارمی وسط اردوی تیم ملی غیرحرفه‌ای بوده است. نبی، سرپرست تیم ملی مدعی شد طارمی به‌تازگی پدر شده و برای کارهای ثبت احوال فرزندش راهی تهران شده است؛ موضوعی که بلافاصله از سوی طارمی تکذیب شد.

آن‌طور که مشخص شده مهدی برای حضور در پروژه‌ای تبلیغاتی که از قبل هماهنگی‌های آن انجام شده بود به تهران رفت؛ تبلیغاتی که مربوط به یکی از تولیدکننده‌های موتورسیکلت بوده است.

شنیده‌ایم مهدی طارمی از این پروژه چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته و قرار است به مدت یک سال سفیر تبلیغاتی این برند باشد.

این ویدیو را هم ببینید: شوخی طارمی و جهانبخش با فارسی صحبت کردن سامان قدوس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • افشین سلطانی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    در عرض یک روز، پولی که یک استاد تمام دانشگاه پس از ۲۰سال به دست آورده رو زد به جیب. حالا هی برید درس بخونید و بچه های مردم رو اذیت کنید.
    • ع ق QA ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      حلال و بلال نوش جونش فلسفه بازی نمی‌خواد هر کاری و هر پول در آوردی شرایط خودش را داره استاد دانشگاه کارش ثواب دنیا و آخرت داره ربطی بفوتبال ندارد چرا بسته ای قضاوت می کنید ؟
    • امیر IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      نظریه پردازی نیازمند جسارت و شهامت است. قطعا اگر استاد دانشگاه عامل به علم خویش باشد، ثروت بیشتری کسب خواهد کرد. برخی اساتید همین کشور در ماه بیش از 20 میلیارد درآمد دارند. گرفتی آقای سلطانی
    • pedram CA ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      bist milliard be lotfe tez nevisi
  • مسعود IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    ای مهدی بی معرفت ،کی ازاین‌درآمدهای میلیاردی بچه های نیازمند کشورت بهره مند میشند ؟
  • حمیدرضا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    آموزشها و ارزشهای نادرستی که سیستم آموزشی جامعه و والدین به ما دادند عمر مارو تلف کرد و ما بر اساس اونا جلو رفتیم، اقتصاد و مدیریت ضعیف جامعه هم خیلی تاثیر داشت، بنده دانشگاه تدریس میکنم با حقو دوازده تومن
  • محمدرضا IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    نوش جونش هر کی ناراحته بره فوتبالیست بشه درحد طارمی یا بالاتر بحث لیاقته که تو فوتبال اون داره حالا یکی میخواد درس بخونه بشه استاد دانشگاه یکی مثل طارمی میشه فوتبالیست در سطح اول اروپا
  • میلاد IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    حق اونه که خودش بیاد!تو بدی بره باز برگرده بهت!به قول یک بنده خدایی حق رو خداوندوطبیعت بهت میده!مهدی طارمی انسانی است با دل بزرگ!تاجایی که من می‌دونم زمانی که خیلی معروف نشده بوده دوتا کار بزرگ(کمک به هم نوع) انجام داده!لیاقتش بیشترازایناست!
  • جهان CH ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    میلیاردها تومان از باشگاههای داخلی پول گرفته و با درخشش در تیم ملی باشگاههای خارجی را خواهان خود دیدند و به یمن حضور در تیم ملی از باشگاههای خارجی دستمزد هنگفت دریافت می کنند آنگاه یک دهم انرژی و توان خود را صرف تیم ملی نمی کنند و برای انجام پروژه‌های تبلیغاتی و درآمدهای میلیاردی نظم تیم ملی که کعبه آمال و آرزوهای هشتاد میلیون ایرانی‌ست را برهم میزنند و جالب تر آنکه از ملت و کشور نیز طلبکار هستند و بابت حضور در جام جهانی و کسب ضعیف ترین نتیجه تاریخ خواهان دریافت حواله خودرو لوکس و لاکچری آنهم بدون پرداخت حقوق گمرکی هستند.اگر باشگاههای ایرانی و تیم ملی نبودند شما با این سطح سواد و دانش در کجا و به چه کاری مشغول بودید؟که الان ماشین صد میلیاردی خود را در تلویزیون به صورت مردم ستم کشیده این سرزمین می کوبید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی