نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پرسپولیس به دنبال استعداد ۱۴ سال پیش فوتبال قطر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس به جای کشف استعداد از تیم های پایه ای خود به دنبال استعداد ۱۴ سال قبل کمپ اسپایر قطر است!

پرسپولیس می‌خواهد سمت چپ دفاعی تیمش را با عبدالکریم حسن قطری تقویت کند؛ بازیکنی که متعلق به کمپ استعدادیابی اسپایر قطر است و سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استعداد از این کمپ خارج شد و تا کسب عنوان مرد سال آسیا هم پیش رفت. در مورد او گفته می‌شود این روزها مشکلات روحی پیدا کرده که کاری به آن نداریم اما سؤال اینجاست که چرا قطر که اندازه خوزستان ما استعداد فوتبالی ندارد باید کمپ بازیکن‌سازی داشته باشد و در فوتبال پایه‌های ما زد و بند و فساد بیداد کند؟

چرا بازیکنان مستعدی که پدر پولدار ندارند به جایی نمی‌رسند و آن وقت پرسپولیس با میلیون‌ها طرفدار باید برود سراغ استعداد ۱۴ سال قبل کمپ اسپایر قطر؟ آیا این اخبار خفت‌بار نیست؟ یعنی در فوتبال این مملکت هیچ استعدادی پیدا نمی‌شود که پرسپولیس باید سراغ امثال عبدالکریم حسن قطری و نبیل باهویی برود و استقلال به خاطر بدهی‌ای که به سیلوا داشت دوباره او را برگرداند؟ این چه فوتبالی است که فقط سپاهان به چند بازیکن جوان و امید میدان می‌دهد و بقیه دنبال خرید بازیکن قطری و تاجیکستانی و... هستند؟!

حالا قطری‌ها پول و مدیریت دارند (که دومی را ما اصلاً نداریم) اما انصافاً تاجیکستان کجای فوتبال دنیاست؟ اگر وضع به همین منوال پیش برود پرسپولیس و استقلال تا چند سال بعد دنبال بازیکن هندی و افغانستانی هم می‌روند. حداقل روند خریدهای آنها که چنین چیزی را نشان می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شایان IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    نه داداش از عبدالکریم حسن بهتر پیدا نمیشه وگرنه خود مربی حالیش بود من نمیدونم چرا کیسه وقتی داشت بازیکن میخرید کلمات گوهر بارتون نمیگفتید الان به تراکتور برید بگید از پایه بازیکن بیاره به جای ستاره خارجی بازیکن با کیفیت خارجی که از داخلی بهتره و مرد سال آسیارو با نوجوان های بی تجربه مقایسه میکنی واقعا اوج منطق تو رسانه
  • شایان IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    سپاهان یه حسین نژاد یه آریا یوسفی بازی داد چشتون نمیبینه محمد عمری میلاد سورگی علیرضا بابایی ...
    • انصاف IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      دقیقا اون همه بازیکن خارجی بی‌کیفیت سپاهان گرفت و با هزینه زیاد اومدن و رفتن ولی در موردشون هیچی نگفتی نکنه دلال اونا باهات رفیقن
  • غلامرضا DE ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    فوتبال شما مشکل داره یا ذهن مریض نویسنده نمی دونم. کشورهای همسایه که شما چشم دیدن آنها را ندارید هم بازیکنانی دارند که در بهترین لیگ های اروپا بازی می کنند . بعنوان مثال ندیم امیری بایرلورکوزن و …..
    • محمدشون IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      داداش ندیم امیری بازیکن متولد آلمان با ملیت افغانستانیه.چه کارش به کشورهای حوزه خلیج فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی