نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

متخصص تغذیه باشگاه النصر عربستان در مورد تاثیر کریستیانو رونالدو در تیم و علاقه‌اش به غذاهای عربستانی صحبت کرده است.

سالهاست که رژیم غذایی و سبک زندگی کریستیانو رونالدو زبانزد خاص و عام است و بررسی‌های زیادی روی شیوه زندگی او صورت گرفته است. کارشناس و متخصص تغذیه اسپانیایی باشگاه النصر عربستان «خوسه بلیسا» در مورد وضعیت بازیکنان النصر و به ویژه کریستیانو رونالدو با روزنامه اسپانیایی رلوو صحبت کرده است.

بلیسا گفت: «مربی، فیزیوتراپ و آنالیزورهای زیادی در النصر داریم، همه برنامه‌ها مانند باشگاه‌های اروپایی است و صبح‌ها تمرین می‌کنیم و در باشگاه غذا می‌خوریم. رونالدو مهم‌ترین چهره فوتبال جهان است. او می‌تواند تاثیر فوق‌العاده زیادی روی تیم و فوتبال عرب و به ویژه بازیکنانی که برنامه خاصی برای ساعات خارج از تمرین خود ندارند، بگذارد. به نظر می‌رسد رونالدو ۱۶ ساله است. او عاشق تغذیه درست و اصولی و تمرین است و اشتیاقش را به بازیکنان عربستانی تیم نیز منتقل می‌کند. از زمانی که او وارد باشگاه شد ستاره‌های داخلی و خارجی النصر به زمان خواب و تغذیه مناسب پایبند شدند و بیشتر وعده‌های غذایی خود را در باشگاه صرف می‌کنند.»

بلیسا در ادامه عنوان کرد که باشگاه النصر سرآشپز عرب و سرآشپز بین‌المللی دارد و متخصصان زیادی از اسپانیا و برزیل و پزشکی که در اتلتیکومادرید کار می‌کرد نیز در این باشگاه حضور دارند. او همچنین تایید کرد که فوق‌ستاره پرتغالی و همچنین بسیاری از ستاره‌های خارجی تیم عاشق غذاهای سنتی عربستان شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی