نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تا فردا با پرسپولیس فسخ می‌کنیم/ توافق جدایی با رضایت طرفین اتفاق افتاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر برنامه یحیی گل‌محمدی درخصوص جدایی سرمربی پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر برنامه یحیی گل‌محمدی پس از جلسه با رضا درویش برای جدایی سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: نماینده گل‌محمدی گفت: از سوی باشگاه، آقای درویش ابتدا در جلسه بودند و باید در یک مراسم شرکت می‌کردند و در میان جلسه جدا شدند. من با آقای حیدری و آقای بادامکی نقطه نظرات باشگاه و نظرات آقای گل‌محمدی را مطرح کردیم که خیلی نزدیک به هم بودند. با توجه به اینکه باشگاه باید متنی را آماده بکند و این توافق روی کاغذ بیاید، یک زمانی می‌خواستند که قرار شد صحبت های گفته شده را به باشگاه انتقال بدهند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید ظرف بعد از ظهر و یا نهایتاً تا فردا اقدام کنند و توافق جدایی با رضایت طرفین اتفاق بیفتد.

ایجنت سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: یک حسن نیتی از طرف آقای گل‌محمدی هست که باشگاه پرسپولیس با آرامش کارش را ادامه بدهد و اگر نیاز به صحبت باشد خودشان اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: درویش: شانس همه گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس در یک حد است و جدی و شوخی ندارد/ من کی گفتم حال گل‌محمدی مناسب نیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حامد IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    🔴 لیست خرید برانکو که درویش براساس آن درحال مذاکره ست ! ۱_دفاع وسط(و چپ) : احسان حسینی ۲_دفاع راست : صادق محرمی ۳_هافبک دفاعی : نوراللهی / علیزاده ۴_بازیساز : بشار رسن / صلاح الیحیائی ۵_وینگر : احمدزاده / سیامک نعمتی ۶_مهاجم : علیپور / فیلیپ دانگوبیچ گفتنی است برانکو در مورد فرجی ، هنانوف ، ریگی ، صادقی و باهویی اعلام عدم نیاز کرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی