نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
گزینه پرسپولیس هوا شد/ این مربی تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی از گابریل کالدرون به عنوان یکی از جانشین‌های یحیی گل‌محمدی نام برده می‌شود که این مربی علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

برخی از هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه اینستاگرام گابریل کالدرون از او خواسته بودند تا مأموریت نیمه‌تمامش در ایران را تمام کند.

در همین ارتباط، نشریه فرهیختگان نوشت؛ سرمربی سابق پرسپولیس که درواقع یحیی گل‌محمدی جانشین او شد، این روزها باز هم زمزمه بازگشتش به جمع سرخپوشان مطرح شده است. گابریل کالدرون درحالی از سرمربیگری پرسپولیس کنار گذاشته شد که تیمش در صدر جدول قرار داشت، اما چون محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل وقت پرسپولیس تشخیص داد او باید جایش را به یحیی گل‌محمدی بدهد این اتفاق در آن مقطع رخ داد. اما کاظمی، ایجنت کالدرون در ایران درباره شایعه بازگشت این مربی به پرسپولیس گفت: «پرسپولیس تا الان هیچ پیشنهاد رسمی‌ای برای بازگشت کالدرون نداده است و هر خبری در این مورد مطرح شده را تکذیب می‌کنم. ضمن اینکه من هر هفته با کالدرون صحبت می‌کنم و او تمایل چندانی برای کار کردن در فوتبال ایران ندارد. از این جهت که اعتقاد دارد حواشی در فوتبال ایران خیلی زیاد است و خیلی از مشکلات قبل هنوز در لیگ برتر و همچنین باشگاه پرسپولیس پا بر ‌جاست.»

وی همچنین در واکنش به این سوال که چرا کالدرون بعد از جدایی از پرسپولیس تنها در یک تیم دیگر مربیگری کرد و این روزها کم کار شده است؟ عنوان کرد: «به‌هرحال او در شرایط خوبی پرسپولیس را ترک نکرد و کم‌لطفی‌هایی به وی شد. به این خاطر بعد از آن پیشنهادهای زیادی را رد کرد، چون دوست دارد در فضایی کار کند که شرایط برای کسب موفقیت فراهم باشد. به‌طور نمونه همین یکی دو هفته پیش پیشنهاد کار در تیمی از امارات را رد کرد، چون اعتقاد داشت این تیم هیچ شانسی برای رسیدن به قهرمانی ندارد و باشگاه‌شان قصد هزینه کردن ندارد. به هر صورت او به همکاری‌اش با یک باشگاه از اسپانیا و یک باشگاه از آرژانتین که در زمینه استعدادیابی است  همچنان ادامه می‌دهد.»

در همین رابطه بخوانید: هجوم هواداران پرسپولیس به صفحه سرمربی سابق؛ بیا ماموریت نیمه‌کاره خود را تمام کن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Iℳaŋ IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    کنارگذاشته شد!!!!خودش رفت دیگه هم مثلش نمیادچون من مطمئن بودم با کالدرون وبازیکنایی که داشتیم میتونستیم قهرمان آسیا شیم،ولی فراریش دادن،پرسپولیس تازمانی که خصوصی نشه بدردنمیخوره،الان شما امسال نگاه کنید پرسپولیس این همه ستاره داره ولی خوب بازی نمیکنه،چرا چون به یحیی گفتن امسال باید کیسه قهرمان شع،شل بازی کنید اکه هم یحیی اطاعت نکنه اخراجش میکنن،ولی زمان کالدرون و برانکو این خبرا نبود و مجبورشدن فراریشون بدن..‌
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      دقیقا تا خصوصی نشن باشگاهها همینه. اما یه مثال از یه چیز خصوصی که داریم بیار!
    • محمد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      با منطق شما پس این چند سال قهرمانی پرسپولیس هم مورد داره دیگه. باشگاههای دیگه رو مجبور کردن که بخاطر قهرمانی پرسپولیس کوتاه بیان . البته که وزیر و وکیل و ائمه جمعه و فرزند وزیر و معاون وزیر هم که طبق اقرار خودشون یه جورایی نقش داشتن.
    • . IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      خداییش خنده ات نمیگیره توهماتت رو به زبون میاری؟ 5 سال با کمک بابا مسعود قهرمان شدین. تو زمان بابا حمیدتون هم ما رو قربانی کردن و شما رو فرستادن آسیا. اونوقت حرف از فوتبال دستوری میزنی؟؟؟
  • شیذر IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    کالدرون بی نظیر بود ❤️ Miss you Boss
  • فرهاد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    در حال حاضر برانکو یا شفر
  • ع ق QA ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    چه مزخرفاتی !!! گزینه دشمنان پرسپولیس بوده. آقا اصلا حلال خودتون و باند زرد آبی فدراسیون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی