نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مشکل پرسپولیس برای نقل و انتقالات، فراتر از ماجرای یحیی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به اوضاع و احوال باشگاه پرسپولیس در طول ماه‌های اخیر مشخص می‌کند در روزهای حساس نقل و انتقالاتی تنها مشکل این مجموعه نبودن سرمربی برای انتخاب بازیکن نیست.

یکی از مسائل مهم در بحث مشکلات عدیده باشگاه پرسپولیس در طول ماه‌های اخیر بروز مشکلات مالی در این مجموعه بوده است. مروری بر دلخوری‌های یحیی گل محمدی تا پیش از استعفای آخر او بعد از دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان مشخص می‌کند پرسپولیسی‌ها در این مدت با مشکلات عدیده مالی مواجه بوده و نارضایتی یحیی گل محمدی سبب شد تا در نهایت رضا درویش در اولین صحبت بعد از استعفای یحیی گل محمدی این موضوع را به مشکلات مالی ربط بدهد.

حالا و در روزهایی که باشگاه‌های لیگ برتری به ویژه مدعیان قهرمانی در حال یارگیری و انتخاب بازیکن برای نیم فصل دوم هستند به نظر می‌رسد تنها مشکل این باشگاه برای جذب بازیکن، نبود سرمربی و نداشتن طرح و برنامه برای جذب بازیکن نیست بلکه یکی از سنگ های بزرگ پیش پای رضا درویش و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس کمبود منابع مالی برای جذب بازیکن است.

پرسپولیسی‌ها که می‌دانند برای اضافه کردن بازیکن به جمع نفرات قبلی باید حداقل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حساب بازیکنان تازه وارد واریز کنند در حال حاضر با این مشکل نیز مواجه هستند که پولی در بساط ندارند تا در این زمینه هزینه کنند. از سوی دیگر بازیکنان تیم پرسپولیس نیز که بابت مطالباتشان سرمربی تیم و باشگاه را تحت فشار گذاشته‌اند توقعاتی دارند که رضا درویش و مدیران پرسپولیس فعلاً بیش از هر چیز درصدد برطرف کردن آنها هستند. این موضوعات موجی از نگرانی را بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرده که مبادا تیم محبوبشان نتواند نقاط ضعف خود به ویژه جایگزین کردن بازیکن به جای مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی را از بین ببرد.

پرسپولیس در طول نیم فصل اول لیگ برتر با ایستادن در رتبه سوم جدول به کار خود پایان داد و این در شرایطی بود که این تیم در بخش مهمی از مسابقات تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و از سوی دیگر تعدادی از بازیکنانی که در ابتدای فصل به این تیم پیوستند نیز نتوانستند خواسته‌های فنی کادر مربیگری تیم را برآورده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کاربر جدید IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    " یکی از مسائل مهم در بحث مشکلات عدیده باشگاه پرسپولیس در طول ماه‌های اخیر بروز مشکلات مالی در این مجموعه بوده است. "ومدیر عامل ، عامل حسن وقبح *مدیریت مالی*مدیریت اداری*مدیریت روابط عمومی *مدیریت حقوقی* مدیریت بازاریابی وفروش* مدیریت برنامه ریزی *مدیریت روابط بین الملل و...
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    سؤالی فکرم را مشغول کرده که چرا تیم کیسه پاره با تمام بدهکاری و بدبختی که داره میتونه هر بازیکنی را جذب کنه اما پرسپولیس 4 تا بازیکنی که قهرمانیش رو میتونه تضمین کنه نمیتونه بگیره، پس این همه هزینه برای تیم، در طول فصل به چه درد میخوره؟ باید در مواجه با تیمهای دیگر و طرفداراشون ما هوادارها باید سرمون را پائین بیندازیم آقایان هیئت مدیره خواهشا"اگر نمیتونید درآمدزائی کنید لطفا" گم بشید تا ما اینقدر خجالت نکشیم.
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    آقای درویش بجای هدر دادن پول پرسپولیس، با خریدن برانکو یا اسکوچیچ، آقای تاتار که همه پرسپولیسی ها خواهان آمدنش هستند را بعنوان سرمربی بیاورید ایشون خودشون را توی همه تیمهایی که بوده اند ثابت کرده اند بجای ولخرجی برای مربیان خارجی، مربی ایرانی ایکه هم کاربلده، هم هزینه زیاد نداره و با تعصبه بیارید برانکو چند میلیون دلار پول میخواد این پولها رو اگر دارید خرج آوردن بازیکن با کیفیت کنید.
  • دریای سرخ US ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    اگر مدیران پرسپولیس روی دلالی مربی توی پرسپولیس نمیخواهند چیزی گیرشون بیاد چرا باب مذاکره با مربیان وطنی چون مهدی تاتار یا سعید دقیقی را باز نمیکنند، از کجا میدونند اگر با اینا صحبت کنند جوابشون م تته بت نیست تیم سعید دقیقی بهترین فو تبال ایران یا حتی آسیا را بازی میکند و همه اش نشأت گرفته از افکار سرمربی اش هست قول میدم با یک پیشنهاد خوب، که یکدهم یا یکصدم از پیشنهادی است که به برانکو میخواهند بدهند هرکدام از اینها را بخواهند راضی به آمدن میشوند.
  • عشق قرمز US ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    جالب نیست توی دو باریکه کیسه پاره ها مدعی اند قهرمان آسیا شده اند، چرا کسی نپرسیده چرا سرور همیشگی شون پرسپولیس نبوده مگر جام قهرمانی آسیا برگزار نمیشده، کی این کیسه ها قهرمان ایران شدند که توی قهرمانی آسیا شرکت کردند هرچی ما یادمونه اینا برای از رتبه دوم تا ششم می جنگیدند.
    • قرمز آتیشی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      بابا دمت گرم، حقیقت همینه همه عمرشون برای رتبه های زیر پای سرورشون تلاش کردند لقب « پُرروهای تیکه پاره» الحق برازنده شونه.
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    اگر پول زیادی دارند بروند سراغ برانکو، وگرنه آقای تاتار بهترینه. ❤️🚩
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    دلیل عدم مذاکره با آقای تاتار چیه؟ با انتخاب اون جیبتون پُر پول نمیشه فقط فکر سودتون از آمدن مربیان خارجی هستین، اصلا" فکر هوادارها هستید، تنها به این فکر میکنید با آوردن مربی خارجی چقدر گیرتون میاد با وجود مربیانی مثل تارتار نمیتونید سر کسی کلاه بگذارید چون مربیان داخلی دستتون را خواندند درسته!!!!!!!
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    پول ندارند بازیکن خوب بگیرند میخوان برند سراغ برانکوئی که ده برابر مربیای دیگه دستمزدشه، اونم مربیکه فقط بازیهاشو یک به صفر میبره محض خدا یک مربی مثل سعید دقیقی بیارید که از بازی تیم لذت ببریم وبه تیممون افتخار کنیم.
  • قرمز آتیشی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    کی گفته بیشتر هوادارها میخوان برانکو دوباره سرمربی تیم بشه!!!!!!
  • پرسپولیس رو عشقه IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    اینقدر زیر آبی نرید و پول رضایت نامه یا فسخ قرارداد آقای تارتار رو بدید و بیارینش به تیم خودش، خسته شدیم بس که دروغ شنیدیم
  • عشق قرمز IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    بگم خاک کاهو، که خیلی حیفه، خاک این کشورهای همسایه عقب افتاده توی سرتون، زودتر یک کاری بکنید چشم بهم بزنید تعطیلی لیگ تمومه و شما همچنان دنبال انتخاب مربی هستین نگذارید جواد چکش کیسه پاره به ریشمون بخنده.
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    اقای درویش شما که میگید هیچ پولی باشگاه نداره پس چطور میخواهید برانکویی که همه میدونند تا پولش رو نگیره کار نمیکنه را برای مربیگری جذب کنید خواهشا" اینقدر هوادارها را فریب ندهید وبا گرفتن یک مربی خوب وطنی مثل تارتا ر، حسینی یا دقیقی کار را تمام کنید واگر پولی هست دو یا سه تا بازیکن با سطح کیفی خیلی خوب و گره گشا بگیرید نه بازیکنانی مثل باهوئی
  • دریای سرخ IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    آقای درویش، دروغهات هم دیگه نخ نما شده.
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    اگر برای جذب ارسلان مطهری نظرتان مثبته باهاش قرارداد حداقل یکسال و نیمه ببندید تا دق کیسه ها طولانی تر بشه.
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    چیزی که هوادارهای کیسه پاره درک نمیکنند ودر مخیله شون نمیاد دو بار قهرمانی پرسپولیس با متد جدید مسابقات در منطقه غرب آسیاست نه قهرمانی بین 4 تا تیم درجه سه، که 6 تائی ها تا فوتبال وجود داره توی خواب هم نمی ببینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی