نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
الگوبرداری نقطه به نقطه استقلال از پرسپولیس و سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نگاهی دوباره به بیانیه باشگاه استقلال پس از انتشار خبر بازگرداندن امتیاز کسب شده از سپاهان و پرسپولیس به نکته مهمی می‌رسیم.

باشگاه استقلال و تیم بزرگسالان این مجموعه در شرایطی به پایان نیم فصل اول رسید که با ۳۲ امتیاز فعلاً در صدر رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

این صدرنشینی در شرایطی برای استقلال رقم خورده که مدیران باشگاه آبی تهران مدعی هستند سقف بودجه تعیین شده برای باشگاه‌ها را رعایت کرده‌اند. موضوعی که حالا به شدت مورد انتقاد پیشکسوتان و هواداران استقلال قرار گرفته و آنها معتقدند استقلال هم باید از تمام توانش برای خرید بازیکن استفاده می‌کرد یا لااقل نفرات ارزشمندی مانند مهدی قایدی و محمد محبی را در این جمع نفرات تیمش نگه می‌داشت.

اما نگاهی دوباره به بیانیه صادر شده از سوی باشگاه استقلال در واکنش به بازگرداندن امتیازات کسر شده مشخص می‌کند این مجموعه حالا با قدرت وارد فصل نقل و انتقالات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش باشگاه استقلال به بازگشت امتیازهای پرسپولیس و سپاهان/ ۵ دی ماه را به خاطر بسپارید!

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که در صورت بودن بودجه لازم برای این مجموعه استقلال قصد دارد خریدهای مورد نظر جواد نکونام را انجام داده و بدون توجه به سقف تعیین شده در چهارچوبی که کمیته استیناف و کمیته انضباطی قبول داشته باشند خریدهایش را انجام بدهد تا در مسیر تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان قرار بگیرد.

افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌دهند قرار است ظرف امروز یا فردا جواد نکونام همراه با علی خطیر جلسه‌ای در ارتباط با فصل نقل و انتقالات داشته و درباره خریدهای قطعی سرمربی استقلال صحبت‌های نهایی را انجام بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حسین IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    چرا ما عادت داریم خودمان را به خواب بزنیم ؟ درست است که کمیته استیناف امتیازهای سپاهان و پرسپولیس را برگرداند . ولی اجازه بازی کردن به 6 بازیکن سپاهان که قراردادشان مشکل داشت نداد. حالا استقلال یا پرسپولیس میخواهند سقف را رد کنند؟ این عین حماقت است و آب در هاون کوبیدن اگر فدراسیون مردانه پای حرفش بایستد استقلال و پرسپولیس با رد کردن سقف پولشان را دور ریخته اند.
    • تاجی اصیل IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      اگر خواب نبودیم و همین رای کمیته استیناف رو هم قبول میکردیم! استیناف اجازه بازی به 6 بازیکن سپاهان نداده چون قراردادشون مشکل داشته و اگر بازی میکردن نص صریح قانون میشدن بازیکن غیر مجاز و بازیشون سه بر صفر میشد!!!! حالا اگر خواب نباشیم استیناف باید مشخص کنه تکلیف این بازیکنها که با عنوان و حکم استیناف بازیکن غیر مجاز هستن بابت بازیهایی که بازی کردن چی میشه و اگر استیناف این رای رو صادر کرده باید همه این بازیهارو سه بر صفر کنه... استیناف حق وتو رای کمیته انضباطی رو داره و نوش جونش ولی حداقل به رایی که خودش داده حداقل احترام بزاره... مگه میشه استیناف بگه این بازیکنها تا یه بازی مونده به اتمام نیم فصل مجاز بودن و از بازی چهاردهم به بعد غیر مجاز هستن؟؟؟ یه نفر این حکم استیناف رو بزاره جلوی فیفا، کل دپارتمانهای فیفا و cas باهم هنگ میکنن... یکی بخواد مهاجرت کنه این حکم استیناف رو ببره اداره مهاجرت هر کشوری بهش پناهندگی میدن بخدا.. پرسپولیسیا سقف رو لحاظ کردن ولی بقیه تراکمشون رو اون آقا کاناداییه نقدا حساب کرد باهاشون...انصافا این وسط فقط استقلال ضرر کرده که کلی بخاطر این قضیه خطیر و نکونام ل
    • امیر IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      بنظر منم استقلال سقفو درست کرد و تراکم و چگالی رو اون مغازه موبایل فروشه تو روستاهای اطراف امل درست کرد
  • میلاد IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    یک سوال که فقط باهوش میتونن حواب بدن : استقلال در جام جهانی گذشته ۲ تا بازیکن تو تیم ملی دلست و طلبش از فیفا کلا میشه ۲۰ هزار دلار و طلب ساپینتو ۴۰۰ هزار دلار بود ، استقلال میگه کل طلب ساپینتو رو از طلبش در فیفا داده حالا شما بگید چجوری اینکار رو کرده ؟
  • ناصر IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    شما برای قهرمانی سالهاست همه کار کردید ایمیل به ای اف سی تا کروناهای یه شبه تا جعل امضا و جعل سند تا ترسوندن داورا که بارها موفقیت آمیز بود و نه بازیکن خاطیتون اهراج شد مدام هم پنالتی،چجوری شما سقف رو رعایت کردید؟!نکنه تو قراردادا نوشتید پنج میلیارد نود میلیارد بقیه رو بردید در خونه هاشون دادید؟شما و رعایت قانون عجیبه
  • کوهمره جروق IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    وقتی نویسنده متن استقلالی هست.ببین چه یه طرفه از استقلال حمایت می‌کنه.و پرسپولیس و سپاهان را محکوم می‌کنه.تخلفات استقلال مشخص و یه بچه دو ساله می‌تونه تشخیص بده.ولی بعضی ها کاسه داغ تر از آش شدن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی