نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خودمان برای استقلال VAR می‌آوریم/ حسینی نبود شکست می‌خوردیم/ ۲ امتیاز ما در سیرجان سوخت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق استقلال گفت: با وجود مشکلات داوری که در بازی‌های استقلال به وجود می‌آید ما حاضریم خودمان از طریق دوستان هزینه VAR را بدهیم تا در همه مسابقات کمک داور ویدیویی داشته باشیم.

علی چینی بازیکن و مربی اسبق برای استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره تساوی استقلال در دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: متاسفانه همانطور که سرمربی استقلال اعلام کرد تیم استقلال در این دیدار توانایی همیشگی‌اش را نداشت و به نظر می‌رسید بازیکنان خسته بودند. استقلال همه چیز داشت. یعنی بازیکن، تکنیک و تاکتیک اما بازیکنان نمی‌توانستند آنها را اجرا کنند چون بدن با فکر هماهنگ نبود.

وی افزود: مهمترین اصل در اجرای تاکتیک‌های تیمی داشتن یک بدن آماده است که متاسفانه در این دیدار مشخص شد استقلال به لحاظ بدنی دچار مشکل شده است. این وضعیت در آستانه دیدار حساس مقابل پیکان که یک تیم دونده است می‌تواند استقلال را دچار دردسر کند. بنابراین باید در همین حد فاصل این موضوع رفع شود. گرچه رفع مشکل بدنی کار یک روز و دو روز نیست اما باید آن را از بین برد حتی شده با یک روز کامل استراحت.

بازیکن قدیمی استقلال درباره عملکرد بازیکنان این تیم مقابل گل گهر سیرجان تاکید کرد: انصافاً سیدحسین حسینی یک تنه مقابل این تیم ایستاد. حسینی در دو نوبت دو گل صددرصد را از حریف گرفت که این می‌تواند برای استقلال یک هشدار جدی باشد و البته یک اتفاق خوب که ما بدانیم دروازه‌بان مطمئنی را در اختیار داریم. شاید اگر ما حسینی را در درون دروازه نداشتیم استقلال این بازی را می‌باخت.

چینی همچنین درباره مشکل داوری در این دیدار توضیح داد: باعث تاسف است که ما در سال ۲۰۲۳ هنوز نتوانسته‌ایم از کمک داور ویدیویی در فوتبالمان استفاده کنیم. دیدیم که پرسپولیسی‌ها چطور با وجود وی‌آی‌آر نتوانستند مثل همیشه در دربی نتیجه مورد نظرشان را بگیرند. اگر کمک داور ویدیویی نبود نتیجه دربی این نمی‌شد. آنهایی که در این سال‌ها کمک داور ویدیویی را نیاورده بودند حالا همه فهمیدند برای چه بوده است.

چینی ادامه داد: ما حاضریم خودمان با کمک یک تعداد از هواداران متمول که حاضرند پول کمک داور ویدیویی را بدهند این تجهیزات را بیاوریم و برای بازی‌های استقلال از آن استفاده کنیم. در همین بازی مقابل گل گهر سیرجان یک پنالتی روی پیمان بابایی گرفته نشد. اگر کمک داور ویدیویی بود گل گل گهر سیرجان هم آفساید اعلام می‌شد و در نهایت یک امتیاز سیرجان با ۳ امتیاز عوض می شد و ۲ امتیازمان نمی سوخت اما متاسفانه فعلاً همه چیز به دستور مسئولان فدراسیون جلو می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تا وقتی آقایان آن بالا نشسته‌اند و نمی‌گذارند VAR در همه مسابقات استفاده شود وضعیت همین است. می‌گویند کشور ما تحریم است در صورتی که دیدیم VAR برای لیگ قهرمانان آسیا استفاده شد و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد. پس معلوم است که خودشان نمی‌خواهند VAR باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تیم جعلی ها IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    نه بابا یه پنالتی جعلی که براتون گرفتن که.با وار یا بدون وار یه پنالتی همیشه دارید شما نگران نباش.خطیر براتون جعلی کرده خخخ
    • میلاد IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      وقتی ما میگیم استقلالیها var ندیدن و نمیدون چیه ، این نمونش . فکر میکنه var مثل پفکه که بری سرکوچه یکی بخری بیاری.
  • سهراب IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    دوستان شما تاج و افشاریان هستند وار می خوای چکار هر بازی یک پنالتی معیشتی دارید پولاتو نو خرج نکنید بدبد هاشمی نسب
  • فرامرز IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    بحث پولVAR خیلی مطرح و سنگین نیست موضوع لایسنس شرکت هایی ست که از فیفا مجوز دارند و امکان کارشان به دلیل تحریم های اعمالی بر ایران است و در درجه دوم البته انتقال پول به این شرکت ها از درون ایران است که این یکی هم با مشکل تحریم بانکی که از طریق سوییفت بطور معمول باید انجام بشود چون خود سوییفت هم برای ایران تحریم است البته در کنارش هم مجوز کلی فیفا برای استفاده از VAR در لیگ ایران هم باید گرفته شود با داورانی که دوره فوق را طی کرده اند هم در اتاق VAR وهم به عنوان داور وسط که در ایران یکی بیشتر نداریم یعنی موعود بنیادی فرد نه صرفا توانایی مالی یک هوادار متمول که اگر هم چنین بکند باز هم جنبه اجاره و گرفتن مجوز از فیفا برای استفاده در ایران برای تک تک بازی ها مانند شرایطی که در بازی دربی شاهدش بودیم
    • سنگ پا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      دلیل نبودن var , پول یا تحریمها نیست. میشه با طلب فدراسیون در فیفا . پولشو پرداخت کرد . دروبینهاشم همونایی هستن که در استادیومها فیلمبرداری میکنه . مشکل اصلی سایت های شرط بندی و نفوذشون در فوتبال ماست . عجیبه براتون سوال نشده چرا کیفیت فیلمبرداری مسابقات امسال اینقدر پایینه؟ پارسال در هر مسابقه ای حداقل ۳ تا دوربین کیفیت بالا بود .
    • فرامرز IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      در پاسخ سنگ پا شما کامنت من رو نخوندی اجرای VAR در درجه اول مستلزم اینه که شرکتی که تجهیزات رو کار می گذاره لایسنس فیفا رو داشته باشه یعنی مورد تایید فیفا باشه بحث مالی بحث کوچک قضیه ست مثلا شما برای کارخونه ای می خوای یک تاییدیه بین المللی بگیری شرایطش رو داری اما شرکتی باید به کارخونه شما تاییدیه رو بده که ازطرف یک ارگان جهانی صلاحیت داشته باشه در این مورد شرکت هایی که لایسنس این کار رو دارند با آمریکا هم کار می کنند و می خوره به دیوار تحریم.از طرف دیگه لوازم جانبی(Accessories) نه دوربین هم ساخت آمریکا و باز هم مشمول تحریم یعنی مسائل به همین سادگی نیست
    • فرامرز IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      حداقل دوربین برای سیستم VAR چهار تا ست و حداکثر هشت تا برای هر صحنه کل دوربین ها هم 42 تا ست دوست عزیز
  • ع ق QA ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    مگه همین وارونه دربی با عراقیها با رییس افشاریان و داور مال خودتون نبود ؟؟؟؟؟ تازه با التماس تو دربی مساوی کردید و اینقدر خوشحال شدید که دوای ضد خوشحالی مفرط براتون سفارش دادیم
  • العین IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    مرد نیستی سر حرفت نمونی
  • پرسپولیس ایران و ایرانی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    اقای چینی به اسمتم میخوره تو کار جعل باشی. اینکه کاری نداره برای باشگاه بزرگ جاعلان. یه نامه از طرف فدراسیون جعل کنید برای درخواست وار به فیفا و شخص اینفانتینو. پولشم تو پاکت نامه بزارید.اگه قبول شد که هیچ ولی اگه فهمیدن سریع بگید این رییس فیفا یه شیتیل بگیر نمیخواد ما صدر باشیم. متوهما.
  • کیسه، مکتب جعل و فساد و هوچیگری IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    البته باید میگفتی که وار با داور شتیل بگیر باید باشه و اگر وار واقعی باشه الان در آستانه سقوط بودید
  • ناشناس IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    سلام برادر عزیزم اقای چینی اولا من از صمیم قلبم ارزوی سلامتی وتندرستی از خداوند متعال برایتان دارم در مرحله بعد از یک فوتبالیستی همچون شما انتظار نمی رود که مانند یک طرفدار احساسی حرف بزنی من خودم به عنوان یک فوتبالیست دهه شصت وهفتادی بازی را خوب نگاه کردم استقلال بعد بازی کرد وداور یک پنالیتی صد در صد را برای گل گهر نگرفت وشما باید به اقای نکونام ونوازی ومهمتر از همه به هاشمی نسب گوش زد کنید با این کارها من قول می دهم تیم تا رده چهارم وپنجم سقوط می کند مگر شیوها عوض شود شما پیش کسوتان احساسی حرف نزنید منطقی تجزیه وتحلیل نماید به خدا داوران هیچگونه مشکلی در قصاوتشان به صورت عمد ندارندمن برای اقای نوازی متاسفم که می گوید داور با لباس قرمز امده می خواهد داوری را برسی کند او طرف دار تیم رقیب است شماها باید الگویی خوب برای نسلهای فوتبال دوست این سرزمین باشید
  • فرامرز IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    حداقل دوربین برای سیستم VAR چهار تا ست و حداکثر هشت تا برای هر صحنه کل دوربین ها هم 42 تا ست این دوربین ها هم مشخصات فنی خودشون رو دارند از قبیل اولترا اسلو موشون و....دوست عزیز
  • Fred US ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    علی چینی. دانش آموز مدرسه راهنمایی الغدیر در شهرآرا که امروز به علامه حلی تغییر نام داده. پسری که از شدت پرسپولیس بودن حتی کم مانده بود لاک قرمز به ناخن بزند ولی چون نتوانست به لحاظ فنی مورد قبول کادر فنی آن زمان پرسپولیس قرار بگیرد. استقلالی شد و امروز هم می خواهد خودش برای استقلال var بیاورد. فقط از اون مدل که اسطوره محمد نوری سوپر استار خبرورزشی تلفظ کرد نیار. ؛))
  • Fred US ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    علی چینی. دانش آموز مدرسه راهنمایی الغدیر در شهرآرا که امروز به علامه حلی تغییر نام داده. پسری که از شدت پرسپولیس بودن حتی کم مانده بود لاک قرمز به ناخن بزند ولی چون نتوانست به لحاظ فنی مورد قبول کادر فنی آن زمان پرسپولیس قرار بگیرد. استقلالی شد و امروز هم می خواهد خودش برای استقلال var بیاورد. فقط از اون مدل که اسطوره محمد نوری سوپر استار خبرورزشی تلفظ کرد نیار. ؛))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی