نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
استقلال و ۳ باخت نامحسوس + یک امتیاز منفی/ صدای آژیر قرمز به آبی‌ها رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار هفته چهاردهم تیم استقلال مقابل گل گهر سیرجان هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

شاگردان جواد نکونام که در هفته‌های گذشته و در دیدارهای خارج از خانه با نتیجه تساوی مقابل تیم‌هایی همچون شمس آذر قزوین، ذوب آهن، فولاد خوزستان و پرسپولیس با نتیجه تساوی متوقف شده بودند در پنجمین بازی خارج از خانه نیز باز هم با تساوی متوقف شدند تا در ۵ دیدار بیرون خارج از خانه آخر ۱۰ امتیاز از دست بدهند و تنها یک سوم امتیازات موجود را از آن خود کنند. این نتیجه مساوی با سه باخت سه امتیازی بعلاوه یک امتیاز منفی برای استقلال است. جدا از این استقلال در ۵ دیدار اخیرش تنها توانست نساجی مازندران را شکست بدهد و در ۴ دیدار دیگر تن به تساوی داد.

این در حالی است که رقبای استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر با کسب نتایجی متفاوت خود را روز به روز به این تیم نزدیک‌تر کرده‌اند.

تیم سپاهان در ۵ دیدار اخیر خود منهای بازی هفته چهاردهم ۵ پیروزی متوالی به دست آورده است تیم تراکتور در ۵ بازی ۴ برد داشته و از این حیث توانسته خودش را به بالای جدول نزدیک کند.

ناگفته نماند؛ آخرین پیروزی خارج از خانه تیم استقلال در جدول بازی‌های این فصل این تیم به دیدار پانزدهم مهرماه مقابل مس رفسنجان برمی‌گردد که استقلال با یک گل موفق شد تیم مس رفسنجان را از پیش رو بردارد.

یادآور می‌شود؛ در آن دیدار نیز استقلالی‌ها نتوانستند دروازه حریف را باز کنند بلکه میثم تیموری بازیکن تیم میزبان با گل به خودی زمینه ساز برد ۳ امتیازی خارج از خانه استقلال شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • یوسف IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    امروز سپاهان رو قلع وقمع کردن که برنده نشده و بازیهای بعدی رو هم ببازه. چون میخوان جام رو به تیم حکومتی استقلال و خطیر بدن
  • ع ق QA ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    این گلها که داوران برای استقلال می زنند شرم آور است افشاریان و داوران واقعا همه را ناراحت و نگران کرده آمد جلو این فساد را بگیرید
  • صالح IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    استقلال و نکونام واقعا دست شون خالیه... حتی به اندازه چهارتا دفاع هم نداریم الان... امیدی هم به اینکه تو نیم فصل اتفاق خاصی بیفته وجود نداره... نهایتش یکی دوتا بازیکن در حد همین هایی که هستن اضافه بشن که نمیتونه قوای فنی تیم رو ببره بالاتر... تنها راه تمرین و ایجاد هماهنگی بیشتر بین داشته های موجوده... همونطور که گفتم سپاهان هم روند افولش شروع میشه مثل استقلال یا هر تیم دیگه... با بضاعت که استقلال داشته و در مقایسه با مهره هایی که سپاهان و پیروزی و تراکتور دارن، عملکردش منطقی و خوب بوده... به امید خدا بهترم بشه
  • ایران IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    یه پنالتی دیگه برای پیروزی امروز گرفت آقای داور
  • آسمان آبی DE ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    نکونام توی هر تیمی سرمربی بوده اکثر بازیهاش با تساوی تموم شدن حالا نوبت استقلاله😏 سبک مربیگریش همینه و این سبک به درد تیم بزرگ استقلال نمیخوره
  • پرسپولیس ایران و ایرانی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    جواد نکونام.محمود فکری.عنایتی اصلا و ابدا مربی نیستن مربی نه سیستم خاصی نه مکتب خاصی و‌نه حتی شخصیت فنی دارن.پرسپولیسی هستم ولی واقعا جواد نکونام در حد استقلال نیست.چون حرفاش پوپولیستی و فقط القا میکنه که انگار طرفدارا منو با التماس اوردن استقلال. نکونام وفاداری و تعهد بلد نیست.نمونه فولاد و اون همه طرفدار اهوازی رو وسط مهمترین بازی تاریخش ول کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی