نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
درگیری دسته‌جمعی و بزن بزن فوتبالیست‌ها؛ ادامه رفتارهای زشت و غیراخلاقی در فوتبال ترکیه +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا جنجال‌های فوتبال ترکیه تمامی ندارد و این بار بازیکنان دو تیم فوتبال در مسابقه‌ای از درسته دوم این کشور با یکدیگر درگیر شدند.

همین یک هفته پیش بود که در بازی آنکاراگوچو و ریزه اسپور در سوپرلیگ ترکیه فاروق کوجا رئیس باشگاه فوتبال آنکاراگوچو با مشت به اوموت ملر این داور را روانه بیمارستان کرد و پس از آن با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه سوپرلیگ این کشور تعلیق شد.

اما سوپرلیگ ترکیه از حالت تعلیق درآمده بود که دوباره در دیدار استانبول اسپور با ترابزون اسپور از سری مسابقات سوپرلیگ ترکیه فایک ساریالی اوغلو، رئیس استانبول اسپور بخاطر نگرفتن پنالتی برای تیمش دستور داد بازیکنان ترابزون اسپور از زمین خارج شوند تا جنجال جدیدی را در فوتبال ترکیه رقم بزند.

اکنون باز هم اتفاق جدیدی در فوتبال ترکیه رخ داده است و در جریان دیدار دو تیم بورسا اسپور و دیاربکر اسپور در دسته دوم ترکیه که با نتیجه ۲-۰ به سود دیاربکیر در جریان بود، در وقت‌های تلف‌شده بازی، بازیکنان دو تیم به صورت دسته‌جمعی با یکدیگر دعوا کردند.

بیشتر بخوانید: تصاویر| هرج و مرج تازه در فوتبال ترکیه؛ رئیس باشگاه تیمش را بیرون کشید!/ این اتفاقات در فوتبال ایران خاطره است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی