یک VAR و دو مدعی؛ چطور ضعف‌ها را کسی گردن نمی‌گیرد؟/ چرا این چند سال نمیشد جناب وزیر؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مقام محترم وزارت ورزش حضور کمک داور ویدیویی در آزادی را به نام خود سند زدند تا حالا فقط دنبال مقصر کمبودها بگردیم.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش یکی از حاضران در استادیوم آزادی و تماشاگر دربی پایتخت بود. این اتفاق بسیار خوبیست که نفر اول ورزش کشوربه مهم‌ترین مسابقه ورزشی کشور اهمیت بدهد و شخصاً بیاید.

ایشان گویا حین ورود یا خروج به ورزشگاه مصاحبه‌ای هم کرده‌اند و این هم رفتار بسیار خوبی است که وزیر ورزش پاسخگوی رسانه‌ها باشد و به سوالات مردم جواب بدهد. بخش‌هایی از صحبت‌های ایشان را بخوانید: «ما حرف نمی‌زنیم، عمل می‌کنیم. اتفاقات خوبی افتاده و تابو شکسته شده است. بخشی از حضور این سیستم در کشور به ما بازنمی‌گردد و نیاز است که هماهنگی‌ها با فیفا انجام شود.

ضمن اینکه چمن ورزشگاه آزادی کیفیت بسیار خوبی دارد و نگهداری خوبی از آن شده است. پیش از حضور در ورزشگاه آزادی از خزانه چمن نیز بازدید کردیم. امیدوارم چمن ورزشگاه آزادی همیشه شاداب باشد و فوتبالی‌های ما بتوانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند.»

اینکه وزیر محترم با دادن آدرس کسی که کمک داور ویدیویی را به ایران آورده به همه ما کمک کرد، جای تقدیر و تشکر دارد. دیگر لازم نیست ما رسانه‌ها بگردیم تا کشف کنیم چه کسی در این مسیر کمک کرده و یک مشکل فوتبال را حل کرده است، حتی شده برای یک بازی!

اما همین جا هم یک سوال کوچولو وجود دارد، چطور وقتی برای دربی می‌توان کمک داور ویدیویی آورد، این همه سال نتوانستیم برای کل فوتبالمان چنین کاری کنیم؟

در مورد چمن هم که ایشان اطمینان داده‌اند مشکلات قبلی تکرار نمی‌شود و ما هم امیدواریم. البته که این مشکلات به شرطی تکرار نخواهد شد که مدیران قبلی دوباره مصدر امور نباشند!

اما تنها گیر ماجرا؛ حالا که وزیر محترم ورزش آدرس داده که این مشکل از مجرای زیر مجموعه ایشان حل شد، باید برای سایر نواقص و کمبودها کجا را بگردیم؟

همیشه پیروزی هزار صاحب دارد و شکست یتیم است. برای انجام وظیفه و کار خوب همه پیش می‌آیند اما مشکل آنجاست که نمی‌دانیم مقصران این همه افتضاحات چه کسانی هستند! کاش جناب وزیر آدرس آنها را هم به ما می‌داد!

و البته که همزمان با صحبت‌های ایشان، مسئولان فدراسیون فوتبال - از دبیرکل محترم تا سایرین - همه جوری صحبت کردند که انگار VAR  را آنها آورده‌اند! قبلاً هم زیاد شنیده بودیم که فدراسیون فوتبال کاملاً مستقل است و فیفا اجازه هیچ گونه دخالت دولتی در امور فدراسیون‌ها را نمی‌دهد!

خوب قرار هم نیست که همه مشکلات ما رسانه‌ها را مقامات محترم حل کنند! این وظیفه ماست که بگردیم و پیدا کنیم که بالاخره چه کسی کمک داور ویدیویی را آورد؟ وزارت ورزش یا فدراسیون فوتبال یا هر دو؟ و از آن مهمتر چه کسی مسئول این آشفتگی فوتبال است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۲۳ آذر روزپاک فوتبال ایران IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    کارخوب و درست بایدتشویق بشه و همه جا گفته بشه خدا وکیلی از روزی که جناب هاشمی وزیر ورزش شدن لااقل در فوتبال خیلی ها خودشون رو جمع و جور کردن و حداقل در ظاهر دست از مافیا بازی برداشتن علی الخصوص مافیای سرخ ، شکی نیست که جناب هاشمی پیگیر var بودند چون مدیران فوتبال که از قبل سرکار بودند و جز کارشکنی در راه استقرار var کاری نمی کردند همچنین در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی و زمین و ...... باید از ایشان قدردانی کرد
  • سپاهان قهرمان IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    وزیر در خدمت کیسه و لنگ
  • !!! IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    وار باید عدالت اجرا کنه نه اینکه بازی رو خراب‌کنه. واری که باعث بشه نوروزخانی‌ بپره رو گول افشاریان به چه درد میخوره. من داداشم نمیپره رو کولم که اینقدر باهام صمیمیه ببین دیگه اینا چقدر با هم ندادن.!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی