نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ملوان توسط شمس‌آذر در انزلی غرق شد!/ توقف پیکان مقابل ذوب‌آهن/ سه امتیاز آلومینیوم از دل نفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز سه دیدار همزمان از ساعت ۱۵ برگزار شد.

تیم‌های ملوان در انزلی با نتیجه ۰-۲ از تیم شمس‌آذر قزوین شکست خورد تا شاگردان مهدی تارتار بهترین فرصت برای نزدیک شدن به صدر را از دست بدهند.

علی اصغر اعرابی در دقایق ۵۳ و ۷۴ گل‌های شمس‌آذر را به ثمر رساند. تیم سعید دقیقی با این پیروزی ۱۳ امتیازی شده و دره دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. تیم ملوان نیز با این شکست ۱۹ امتیازی شد و به رده چهارم سقوط کرد.

در دیدار همزمان دیگر تیم پیکان در خانه مقابل ‌ذوب آهن با تساوی بدون گل متوقف شد. شاگردان رضا عنایتی با این تساوی با ۱۰ امتیاز در رده دوازهم جدول جای گرفتند و تیم محمد ربیعی نیز با این نتیجه ۲۰ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

سومین دیدار بین تیم‌های صنعت نفت و آلومینیوم برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۱-۲ به سود تیم میهمان یعنی آلومینیوم به پایان رسید.

امین کاظمیان در دقیقه ۱ و رضا جبیره در دقیقه ۴۳ گل‌های آلومینیوم را به ثمر رساندند تک گل صنعت نفت را یوسف کی شمس در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند.

تیم عبدالله ویسی با قبول این شکست با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند و شاگردان مجتبی حسینی با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در رده هفتم جدول جای گرفت.

بیشتر بخوانید: ویدیو| اولین گل هفته دوازدهم لیگ برتر در دقیقه یک!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بحری IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    ملوان قوی سپیده انزلی خواهش میکنم دد انزلی امتیاز ازدست ندهید.آقای تارتار انتظارات مردم گیلان ازشما بسیار زیادشده لطفآ نبازید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی