امیر تتلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر تتلو خواننده جنجالی که به واسطه شکایت‌های صورت‌گرفته در ترکیه بازداشت شده بود، به ایران برگشت داده شده و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به خاطر شکایت‌های صورت‌گرفته بابت رفتارهای نابهنجار و غیراخلاقی دستگیر شد و به ایران بازگردانده شد تا بلافاصله پس از ورود به کشورمان به خاطر همین شکایات دستگیر شود. این فرد که به رفتار نامناسب و غیراخلاقی در فضای مجازی مشهور است، قبل از ترک ایران بارها علاقه خودش به فوتبال را اعلام کرده بود و البته اهالی فوتبال پس از مدتی ارتباط خودشان را با او قطع کردند.

تتلو در سال ۱۳۹۳ هنگامی که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بود، سر تمرین این تیم حاضر شد و از علاقه خودش به پرسپولیس سخن به میان آورد. او در مقطعی با پیام صادقیان رفاقت خاصی داشت و عکس‌هایش در کنار مهدی طارمی و محسن بنگر هم منتشر شد. البته در همان مقطع حمید درخشان مدعی شد حضور تتلو در تمرین پرسپولیس بدون هماهنگی با او بوده است و نمی‌داند چه کسی به او لباس و گرمکن پرسپولیس داده بود!

البته مقصودلو بعدتر مدعی شد به خاطر اختلاف با بازیکنان پرسپولیس دیگر رفاقتی با آن‌ها ندارد و دوست دارد موفقیت فرهاد مجیدی را ببیند. این‌که چنین شخص پرحاشیه‌ای طرفدار چه تیمی است، اهمیتی ندارد؛ مهم این است که بزرگان استقلال و پرسپولیس خوشبختانه دیگر ارتباطی با او ندارند!

تتلو و طارمی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سنگ پا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    رائفی پور هم میگفت خوشبحالت امیرحسین که معیار جداکردن حق از باطل شدی
  • کلنگلیس IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    حالاخوبه لنگیه👹 اگه آبی💙 بود من که روم نمیشد بگم استقلالی💙 هستم ومیرفتم هوادار دومین تیم بین المللی ایران یعنی پاس همدان💫 میشدم راستی جالبه تیم پاس هم وقتی قهرمان آسیاشد 💫یک مربی استقلالی💙 داشت .فیروزخان کریمی💙💙💙💙💫💫
  • ابی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    این کی هست بااین قیافه چرا آنقدر توجه به این میکنید واقعه ارزش این دونبال گیریهارو داره آدم حالش بهم میخوره آش الاش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی