بهرام رادان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرورزشی ۶ سال قبل در چنین روزی، یعنی چهاردهم آذر ماه سال ۱۳۹۶ مصاحبه‌ای اختصاصی با بهرام رادان ستاره سینمای ایران انجام داد.

مصاحبه با بهرام رادان چند روز پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ و مشخص شدن حریفان ایران در آن پیکارها صورت گرفت و رادان با صراحت از این‌که ما در گروه دشواری قرار گرفته و باید به مصاف مراکش، اسپانیا و پرتغال برویم ابراز رضایت کرد چون معتقد بود این بهترین فرصت برای تیم ملی ایران است تا شایستگی خود را نشان بدهد.

بازیگر نقش اول سریال جیران در ادامه این مصاحبه از کارلوس کیروش به عنوان یکی از نقاط قوت تیم ملی یاد کرد و سرمربی وقت کشورمان را استاد و جنتلمن نامید. او همچنین اذعان کرد یکی از آرزوهایش این بوده که تیم ملی ایران با اسپانیا بازی کند و حالا این اتفاق در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه محقق خواهد شد.

این بازیگر که در انتهای دهه ۷۰ با فیلم «شور عشق» در سینمای ما مطرح شد، طی این گفت‌وگو گریزی هم به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل زد و با اشاره به مسابقه ایران و آرژانتین تصریح کرد: ما در آن مسابقه خیلی خوب بازی کردیم و همه هم دیدند که نه تنها از آن تیم پرستاره نترسیدیم بلکه یک پنالتی مسلم ما را هم نگرفتند.

خبرورزشی‌گردی| بهرام رادان: دلم می‌خواهد ایران قهرمان جام جهانی شود/ در بازی با آرژانتین پنالتی ما را نگرفتند/ کارلوس کیروش جنتلمن و استاد است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی