اتفاق تلخی که بعد از ۹ سال برای پرسپولیس رخ داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در ۵ بازی اخیر خود بردی نداشته است

هرچند تساوی مقابل تیم پرستاره و قدرتمند النصر در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بدی به حساب نمی آید، ولی این تساوی یک رکورد منفی را برای پرسپولیس به ثبت رسانده است. پرسپولیس در ۵ بازی اخیر خود در رقابت های مختلف هیچ بردی نداشته و این اتفاق در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

آخرین بار ۹ سال قبل سرخ پوشان نتوانستند در ۵ بازی متوالی بردی کسب کنند. یحیی و شاگردانش در دو بازی آسیایی اخیر خود مقابل استقلال تاجیکستان و النصر به تساوی رسیدند و در لیگ برتر هم از ۳ دیدار اخیر خود دو تساوی مقابل صنعت نفت و ملوان بدست آوردند و مقابل سپاهان هم شکست خوردند.

بازی بعدی پرسپولیس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد که این بازی مرگ و زندگی برای پرسپولیس خواهد بود. شاگردان گل محمدی برای صعود باید هر طور شده الدحیل را در تهران ببرند تا بتوانند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    چه انتظار دارید در حالی که در فدراسیون سه متفق آبی آقای رئیس در حال توطئه هستند نمونه ش سفر مدرک فروش معروف به قطر و باشگاه الدحیل با یک چمدون کاغذ و مدرک برای فروش مدرک و عسل دیدارهای او را می خواهید ؟
  • میلاد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    در همه دنیا وقتی مربیان در یک تیم چند سال مربیگری کنن به بن بست تاکتیکی میرسن . یحیی در پرسپولیس هم همینطور شده و داره خودشو خراب میکنه . الکس فرگوسن رو مثال نزنید چون فقط یکی بود
  • فرشید عزتی اصل IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    مربی باید عوض بشه به نظرمن یحیی در حد اندازه پرسپولیس نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی