نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علی دایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی نهم آذر ماه سال ۱۳۸۹ پس از شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان به حکم عجیب صادرشده علیه خودش توسط کمیته انضباطی دوباره اعتراض کرد.

پرسپولیس در هشتم آذر ماه سال ۱۳۸۹ شکست سنگینی را مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی متحمل شد و علی دایی پس از پایان این مسابقه حرف‌های جالبی بر زبان آورد که فردای آن روز در خبرورزشی منعکس شد.

سرمربی وقت پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد ولی به حکم صادرشده توسط کمیته انضباطی که او را از صحبت کردن پیرامون اتفاقات فوتبالی منع کرده بود اشاره کرد و گفت: من به احترام رسانه‌ها و مردم این‌جا حاضر شدم اما متأسفانه نمی‌توانم در مورد فوتبال حرف بزنم! من را از صحبت کردن پیرامون فوتبال منع کرده‌اند و تا وقتی دلیل محرومیتم مشخص نشود و نگویند چرا چنین کاری را با من کرده‌اند، در مورد فوتبال صحبتی نمی‌کنم.

دایی پس از شکست سنگین پرسپولیس چیزی حدود ۸۰ دقیقه شاگردانش را داخل رختکن حبس کرد و پس از این‌که از آن‌جا خارج شد، در مواجهه با خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی که اصرار به گفت‌پگو با او داشتند گفت: الان دیگر وقت لالا کردن است نه مصاحبه! به منزل بروید و استراحت کنید!

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: الان وقت «لالا» است نه مصاحبه کردن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    تیم فوتبال باید آنقدر قدرتمند باشد که امید به مصدومیت افراد تیم مقابل نه بندد و یا دلبند به شانس و قضاوت داور و غیره
    • قنبردیوارکش IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      کیسه راپرکنید از زرو طلا ،کیسه آنست که خورده شش تا *مربی کیسه ضدفوتبال بازی میکند به فکر اندک موقعیت ها گول می زند ازاول تااخر بازیها را همینطور برد
  • ع ق QA ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    وقتی وجود مفید نباشد بهتر است نباشی فقط در فوتبال وجود او مفید است و نباید در بحث های خاله زنکی شرکت کند او صلاحیت عملی و علمی و تاریخی دخالت در امور اجتماعی را ندارد بهوش باشد که در باره حضورش در قطر بحث نشود
    • ف دال IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      باز خوبه معرفت داشتی و حرف دلت (دل خودت و هم‌قطارهای سفت و پایدارت) رو "که حتی صلاحیت زندگی کردن در مملکتی که دربست و 6قبضه متعلق به ما و هم‌محفلی‌هامونه رو هم نداره" رو بر زبون نامبارکت جاری نکردی. شاید هم مثل برخی از اسلاف و امثالت هنوز اون وقاحتت به بلوغ و میزان لازمه نرسیده! الله اعلم. حالا عجالتا و علی‌الحساب و فعلا بتازید.. بتازید که آسیاب به نوبته و گرد و خاک ترک‌ویکه‌تازی شماها هم روزی می‌خوابه. و پسرکم! همیشه زین شماها به پشت ما عوام‌الناس غیرخودی پایدار نمی‌مونه، همچنانکه که ظلم). یاهو.
    • ایران IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      وجود شما مفیده؟؟؟ مگه نمی گین سیاست ما عین دیانت ما و ... پیرمردهایی که از زوال عقل رنج می برن برای ۹۰ میلیون آدم تصمیم می گیرن و با تصمیم های نسنجیده و بدور از شناخت وضعیت ایران و جهان، این شما رو نمی رنجونه؟؟؟ هر کس برخلاف میل شما حرف زد آدم بدی هست؟ ولله که حتی نام اسلام ومولا علی رو لکه دار می کنید و همه لفظین
  • محمد IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    دایی عشق ایران سالم باشی
  • باغبانی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    دایی جان ایران مثل تو را به خود ندیده نخواهید دید چون از عمق وجودات برای کاری که لایقش بودی تلاش کردی ما مدیون توایم به خاطر اینکه فراتر از ظرفیت وجودی ات انرژی گذاشته ای برای مملکت و ورزش این مملکت و ملت درود بر شرفت و غیرتت که افسانه ای هست برای خود خدا یار نگهدارت باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی