نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
افشاگری تازه استقلال از داستان فولادشهر؛ دوربین نیمکت ذوب‌آهن ثابت بود اما برای استقلال را سیار کردند!/ نکونام نیمه اول اعتراض کرد اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال در مورد ماجرای فیلمبرداری بازی این تیم مقابل ذوب آهن حرف‌های تازه‌ای زده و دست به افشاگری زدند

ماجرایی که میان جواد نکونام و یکی از تصویربرداران بازی ذوب آهن و استقلال به وقوع پیوست تمام اتفاقات فنی این بازی را تحت تاثیر قرار داد و هنوز هم پیرامون آن بحث‌های بسیار زیادی مطرح است. در همین خصوص اطلاعات جدیدی به دست خبرورزشی رسید که بد نیست شما هم در جریان قرار بگیرید.

اعتراض در نیمه اول

ماجرا در واقع به نوعی از نیمه اول شروع شد. در اواخر این نیمه هنگامی که جواد نکونام بر روی یک صحنه مشغول صحبت با ایمان سلیمی و آرتور کوین یامگا بود، ناگهان دوربین پخش زنده به او آنقدر نزدیک شد که اصلاً همه نیمکت‌نشینان استقلال تعجب کردند یکی از استقلالی‌ها در این رابطه به خبرورزشی گفت سرمربی ما مشغول صحبت با یامگا و ایمان بود ولی دوربین هر لحظه به او نزدیکتر می‌شد. ناگهان آقا جواد سرش را برگرداند و یک لحظه با دوربین رخ به رخ شد به طوری که اصلاً تعجب کرد این شخص آنجا چه می‌کند! در همان صحنه بلافاصله آقای جلال مرادی ناظر بازی را در جریان گذاشتیم و اعتراض کردیم بلافاصله پس از اعتراض ما این تصویربردار از محدوده استقلال دور شد و فکر می‌کردیم دیگر برنمی‌گردد ولی بعداً اتفاقاتی رخ داد که همه دیدیم. عجیب است که طبق قوانین فیفا، وارد شدن تصویربرداران به محوطه فنی مربیان ممنوع است اما نکونام با چنین مشکلی در فولادشهر مواجه شده بود.

دوربین ثابت

اتفاق دیگری که استقلالی‌ها روی آن تاکید دارند، شکل استقرار دوربین‌ها در کنار نیمکت دو تیم است. یکی از مسئولان باشگاه که همراه تیم به اصفهان سفر کرده بود پیرامون این مسئله به خبرورزشی گفت: ای کاش از زاویه بالا تصویر دو دوربینی که برای نیمکت دو تیم تعبیه شده بود، گرفته می‌شد تا مردم در جریان تفاوت قرار می‌گرفتند. دوربین مستقر کنار نیمکت استقلال سیار بود و با فیلمبردار مرتب و جلو می‌رفت اما دوربین نیمکت ذوب‌آهن ثابت بود و اصلاً روی سه پایه قرار داشت! این مسئله خیلی مهم است و باید به آن توجه کرد. قاعدتاً باید همه چیز پیرامون هر دو تیم یکسان باشد اما چیزی که ما دیدیم یکسان نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زیگزاگ IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    اگه پرسپولیس بود، آقای سهیل مهدی ، فیلمبردار رو از زمین بیرون میکرد.
    • بله IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      سهیل کارمند مندلی پیروانی وگلممد هست دیگه خخخخخخخخخ
    • میلاد IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      در تصاویر که مشخصه فیلمردار وارد محوطه مربیان نشده .اما همانطور که کسی نباید وارد محوطه فنی مربیان بشه ، مربیان هم حق ندارن از محوطه خارج بشن . در این بازی چندبار نکونام و دستیاراش از محوطه خارج شدن . و دعوا هم بعد از پایان بازیه که که محوطه مربیان دیگه معنا نداره .
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    اگه همین پرسپولیس بود الان جریمه و محرومش میکردن اما برای استقلال که........
  • رضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    تا آخر فصل هر بازی را که استقلال مساوی یا باخت بده این هوچی گری ها را شاهد خواهید بود تا اصل ضعف تیم و موضوع امتیاز از دست رفته به حاشیه بره. نیم فصل دوم تماشایی تر خواهد بود.
  • آرمان IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    اینا همش بهانه گیری هست دو سال پیش فرهاد مجیدی تا وسط زمین برای اعتراض به داور اومد توی زمین پارسال ساپینتو برانکارد هلال احمر رو زد ولی هیچ خبری از فدراسیون و کمیته انضباطی نشد امسال هم بازی با آلومینیوم و چندتا بازی دیگه نیمکت استقلال درگیر شدن حالام که این فیلمبردار مقصر اصلی فدراسیون و کمیته انضباطی هست مگه میشه همه بد باشن یه تیم استقلال آدم خوبه ی داستان ؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی