نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نکونام: از این اتفاق شگفت‌زده شدیم/ بازی فردا آخرین بازی فصل استقلال است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال به این نکته اذعان کرد که شاگردانش فردا و دیدار خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن کار سختی خواهند داشت.

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال پیش از دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن در اصفهان اظهار کرد: پیش از هر چیز باید از هواداران استقلال در اصفهان تشکر کنم که استقبال گرمی از تیم‌شان داشتند. استقبال آنها ما را شگفت‌زده کرد. درباره بازی هم باید بگویم که قطعاً کار سختی خواهیم داشت. ذوب‌آهن از تیم‌های خوب لیگ برتر است و تا به اینجای کار نتایج خوبی به دست آورده. البته بازیکنان ما هم انگیزه فراوانی دارند که در این بازی موفق ظاهر شوند.

وی ادامه داد: همیشه به بازیکنان استقلال گفته‌ام که باید خوب تمرین کنند، انگیزه خوبی داشته باشند و از آن مهم‌تر در جریان مسابقه خوب تمرکز کنند. ما در فصل جاری یاد گرفتیم که اصلاً به جدول یا موقعیت تیم حریف و خودمان توجه نکنیم، چون هر بازی و هر مسابقه برای استقلال حکم فینال را دارد. از روز اولی که کارمان شروع کردیم، هدفگذاری ما بازی به بازی بوده است. بچه‌ها فردا هم مقابل تیم باکیفیت ذوب‌آهن باید جوری بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل خود را انجام می‌دهند. آنها باید با تمام وجود بدوند، بجنگند و مثل بازی‌های قبلی فداکاری کنند تا دل هواداران شاد شود.

جواد نکونام در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران و طرفداران استقلال در اصفهان می‌خواهم مثل همیشه استقلال را تنها نگذاشته و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند.

بیشتر بخوانید: پرواز قوی سپید از بالای سر سپاهان و پرسپولیس/ دومین پیروزی فصل صنعت و توقف آلومینیوم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدطاها IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    تیم تیم شیرانه،اس اس ایرانه💪میریم واسه یه برد دلچسب دیگه 🔥💙استقلال تو همه شهرها هوادار داره قطعا اصفهانیا استقلال رو تنها نمیذارن..امیدوارم آخر قصه نکونام_استقلال شیرین باشه و پر از خاطره خوب و به یاد ماندنی مثل استقلال فرهاد مجیدی💙👌💙👌💙👌💙👌💙👌⚽
  • سیستان IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    بااحترام به هواداران ذوب اهن این بازی رومیبریم 💫💙💙💫
  • هوادار سپاهان اصفهان IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    خدا کند داوران فردا پنالتی الکی برای استقلال نگیرند مثل هفته‌های گذشته که در نه بازی قبلی هفت پنالتی برای استقلال گرفته اند
  • محمد رضا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    من بدون دلیل از نکو نام بدم میومد ، اما الان فهمیدم اشتباه میکردم ، دوست دارم که نکونام هم مثل قلعه نوعی و مجیدی در استقلال موفق عمل کنه و پدیده بشه .
  • قهرمان آسیا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    اگر عدالت توفوتبال ایران بود. بی شک استقلال همیشه قهرمان بود
    • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      سلام. دوست عزیز چرااینقدرغیرمنطقی حرف بزنیم.اول اینکه به گواه تاریخ خلاف این فرمایش شماست.بعدشم کی گفته بایدهمیشه یک تیم قهرمان بشه. کمی منطقی ترلطفا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی