نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تراکتور در ۶ ماه چند گل از استقلال خورد؟/ ۷ استقلالی در دو بازی به تبریزی‌ها گل زدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نگاهی به دو دیدار اخیر تیم تراکتور و استقلال در تهران مشخص می‌شود تیم تبریزی ظرف ۶ ماه ۹ بار از استقلال در تهران گل خورد.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر با پیروزی ۲ بر صفر استقلال در شرایطی به پایان رسید که این دومین دیدار سال جاری این دو تیم در تهران بود.

در بازی گذشته استقلال و تراکتور که در تاریخ بیست و هشتم اردیبهشت ماه (تقریباً شش ماه قبل) در چهارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر بیست و دوم قرمز پوشان تراکتور با ۷ گل مغلوب استقلال شده بودند و عنوان می‌شد که انگیزه زیادی برای تلافی این هفت گل در این تیم وجود دارد اما دیدار رفت این دو تیم در فصل بیست و سوم نیز در تهران با پیروزی دو بر صفر استقلالی‌ها به پایان رسید.

در بازی قبلی این دو تیم مهدی قایدی سه بار، ابوالفضل جلالی، محمد حسین مرادمند، آرش رضاوند و جعفر سلمانی هفت گل استقلال را به ثمر رسانده بودند. در دیدار امشب نیز ایمان سلیمی و گوستاو بلانکو دو گل دیگر به تراکتور زدند تا سهم این تیم طی ۶ ماه ۹ گل خورده از استقلال باشد.

دیدار برگشت این دو تیم با توجه به برپایی مسابقات جام ملتهای آسیا و تعطیلی نسبتا طولانی لیگ برتر به احتمال زیاد در تبریز سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میلاد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    خدمت استلالیهاباید گفت ببینین در طی ۶ ماه دوبار بردن چقدر حال میده . حالا فکر کن در عرض یک ماه ۲ بار برنده بشی چه حالی میده اونم تو فینال حذفی
    • تااااااج IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      حال اصلی رو سپاهان قراره فردا بهتون بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی