نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۱۲
حسن یزدانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها هر کسی از ظن خویش، ماجراهای حسن یزدانی در کشتی آزاد ایران را نقد می کند و این ورزشکار را بیش از پیش تحت فشار قرار می دهد.

همه نگاه های کشتی ایران و حتی افرادی که شاید علاrه ای به این رشته ورزشی ندارند، معطوف به حسن یزدانی است.

یزدانی هر بار گوی و میدان را به دیوید تیلور واگذار می کند، تا مدت ها به سوژه خبری تبدیل می شود. انگار ورزش ایران یک سال آزگار به خواب می رود و هنگام بیدارباش، باید وقت و بی وقت تلنگری به یزدانی بزند.

نه فقط عکس های خصوصی یزدانی در فضای مجازی به سوژه رسانه ها و صفحات زرد تبدیل می شود که خبر مصدومیتش هم شباهتی به دیگران ندارد. انگار این فقط حسن یزدانی است که رنج مصدومیت را در ورزش به جان می خرد و دیگران هرگز مصدوم نمی شوند.

 البته ای کاش اوضاع در همین اندازه «قمر در عقرب» بود؛ چرا که شرکت حسن یزدانی در بازی های آسیایی هانگژو هم سوژه این و آن شده است. خصوصی ترین حرف ها و بحث های درون تیمی و اردویی را در رسانه ها بازگو می کنند و حریم شخصی ورزشکار را می شکنند. عجیب است که حتی برای لحظه ای اجازه نمی دهند حسن یزدانی برای خودش تصمیم بگیرد.

ورزشکار مودب ایران که برای پاسخگویی به خبرنگاران از سر جایش بلند می شود در این سال ها، کم استرس دیدارهای سخت و نفسگیرش را با تیلور نکشیده... هیچ کس بیشتر از یزدانی بابت این شکست ها آسیب شدید روحی و روانی را تجربه نکرده است. حالا همه این مصائب به کنار؛ او هر روز باید موجی از شایعات و بمب های خبری بی حاصل را هم تحمل کند. واقعا بهتر نیست در این اوضاع و احوال، اجازه بدهیم حسن یزدانی دوران مصدومیتش را پشت سر بگذارد و با آرامش به حضور در المپیک پاریس فکر کند؟

گیریم که مصدومیت یزدانی کار دستش بدهد اما پزشکان در حال حاضر نظر دیگری دارند. گیریم که به هزار و یک دلیل به بازی های آسیایی رفت؛ خب این مسئله به خودش و مربیان تیم ملی مربوط است. گیریم که روزی یزدانی بخواهد کشتی را کنار بگذارد. خب بگذارید خودش درباره همه این امور تصمیم بگیرد. این همه مداخله و این حجم از خبر و شایعه در مورد حسن یزدانی، کجای کشتی را درست می کند؟

بیشتر بخوانید: گزارشگر معروف از حسن یزدانی عذرخواهی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Name IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    بابا بذارین مرد نقره ای کشتی، مرد هل دادن حریف از تشک راحت بخوابه
    • مسعود تیریان IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      خیلی با بی انصافی نظر دادید این همه زیرگیر قهار داشتیم ولی کیلومتر ها تو عناوین اکتسابی از آقا حسن دورند مثلا تعداد مدال آقای دبیر با آقا حسن یزدانی مقایسه کن
  • علی IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    بدبیاری آورده با این آمریکائی تو یک دوره افتاده و گرنه اخلاقش به صد تا دبیر می ارزه
  • صفا US ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    تمام هم و غمها شده شکست تیلور به دست یزدانی.طلای پاریس مال یزدانی است خیالتان راحت.ولی چه مشکلی را این طلا حل خواهد کرد که آن قدر برایتان مهم است آیا بعد از طلای المپیک آقای یزدانی اتفاق خاصی رخ خواهد داد یا فقط باید سینه مان را بدهیم جلو بگوییم کشتی ایران تا کنون صاحب چندین طلای المپیک شده. یکی اتفاق بعد طلای یزدانی را برای امثال من حلاجی کند
  • اااا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    اولا به طلایی های این دوره از المپیک باید کلید یک واحد آپارتمان شیک و لوکس بدن یعنی امسال حتما اینطور خواهد شد از اون همه پولای مفتی که در اثر بی مدیریتی خیلی از مسئولان از جیب بیت المال میره و از بین میره یعنی نباید به قهرمان ملی یه آپارتمان هم بدهند
  • مهدی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    ایشون اول باید در انتخابی شرکت کنه و در صورتی که ملی پوش بشه به تیلور فکر کنه
  • فاطمه IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    خواهشی ک اذتون دارم در مورد ملی پوش با اخلاقتون درست صحبت کنید .و اینک هیچکس کامل نیست و همینک میره روی تشک و برای کشورمون میجنگه خودش خیلی با ارزش هست
  • علی US ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    حالا همه شدن کارشناس کشتی حسن عشق چه ببره چه نبره حسن آقا دوست داشتنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی