شگفتی‌سازی شاختار مقابل بارسلونا/ دورتموند به نیوکاسل امتیاز نداد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شکست غیرمنتظره بارسلونا و پیروزی زردپوشان وستفالن آغاز شد.

در آغاز شب نخست از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه‌های H‌ و F دو بازی برگزار شد که در یکی از آن‌ها بارسلونا شکست خورد و در دیگری دورتموند پیروز شد.


از گروه H، تیم فوتبال بارسلونا که در شهر هامبورگ کشور آلمان میهمان شاختار دونتسک اوکراین بود متحمل شکستی غیرمنتظره شد و با نتیجه ۱-۰ به میزبانش باخت. دانیلو سیکان در دقیقه ۴۰ تنها گل این بازی را برای شاختار به ثمر رساند.

با این گل نماینده اوکراین دومین پیروزی‌اش را کسب کرد و حالا با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار می‌گیرد. این در حالیست که بارسلونا با ۹ امتیاز و پورتو با ۶ امتیاز و یک بازی کمتر در رده‌های اول و دوم قرار دارند و آنتورپ صفر امتیازی هم قعرنشین است. به این ترتیب پورتو این شانس را دارد که با غلبه بر آنتورپ خودش را به بارسلونای صدرنشین برساند.

شگفتی‌سازی شاختار مقابل بارسلونا/ دورتموند به نیوکاسل امتیاز نداد


در گروه F نیز دورتموند با نتیجه ۲-۰ بر مهمان انگلیسی خود تیم نیوکاسل غلبه کرد. گل‌های این بازی توسط نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۲۶ و یولیان برانت در دقیقه ۷۹ به ثمر رسید.

در این گروه که یکی از سخت‌ترین گروه‌های این فصل از رقابت‌هاست، دورتموند اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به پاری‌سن‌ژرمن و ۷ امتیاز صدرنشین است. پاریسی‌ها با ۶ امتیاز دوم هستند، نیوکاسل ۴ امتیازی در جایگاه سوم قرار دارد و میلان ۲ امتیازی هم قعرنشین است.

شگفتی‌سازی شاختار مقابل بارسلونا/ دورتموند به نیوکاسل امتیاز نداد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی