خبرورزشی‌گردی| جنجال با بازیکنان استقلال در هواپیما/ وریا غفوری: چرا توهین می‌کنی؟/ سرمربی امیدها به نفع استقلالی‌ها شهادت داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنگام بازگشت استقلال از تبریز در آبان ماه سال ۱۳۹۸ جنجال عجیبی به راه افتاد.

داستان تعویق ساعت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر یک حکایت قدیمی و البته دردسرساز است که حتی باعث درگیری برخی فوتبالیست‌ها با مسافران عادی در فرودگاه و هواپیما هم شده است.

استقلال آبان ماه سال ۱۳۹۸ برای تقابل با تراکتور راهی تبریز شد و پیروزی ارزشمندی در خانه حریف کسب کرد اما چون ساعت آغاز بازی یک روز قبل از انجام آن عوض شده بود، استقلالی‌ها نتوانستند بلیت پرواز برگشت خود را عوض کنند و به همین خاطر دیرتر از حد معمول به فرودگاه رسیدند و سوار هواپیما شدند تا پرواز با تاخیر مواجه شود و گروهی از مسافران دیگر نسبت به این مسئله معترض شدند. البته جواد زرینچه سرپرست وقت استقلال بلافاصله پس از ورود به هواپیما مسئله را توضیح داد و از همه مسافران عذرخواهی کرد اما با این وجود یکی دو نفر از آن‌ها با آبی‌پوشان بحث کردند و کار به جدال لفظی یکی از مسافران با ووریا غفوری هم کشیده شد.

حمید استیلی سرمربی اسبق پرسپولیس که در آن مقطع هدایت تیم امید را بر عهده داشت و برای زیرنظر گرفتن چند بازیکن این تیم راهی تبریز شده بود تا بازی تراکتور و استقلال را از نزدیک ببیند، در پرواز برگشت با آبی‌ها همسفر بود و ضمن شهادت دادن مبنی بر بی‌گناهی بازیکنان استقلال، به خبرورزشی گفت: پرواز من با استقلال یکی بود و ماجرا را کامل دیدم. آقای زرینچه از همه مسافران عذرخواهی کرد و توضیح داد که به خاطر تغییر ساعت بازی، آن‌ها دیر رسیدند. استقلالی‌ها هیچ گناهی نداشتند. متاسفانه یکی دو نفر از مسافران شیطنت کردند و همین مسئله موجب ناراحتی وریا غفوری شد. البته او هم اصلا توهین نکرد بلکه فقط به یکی از مسافران که حرف رکیکی زده بود، گفت چرا توهین می‌کنی و فحش می‌دهی!

خبرورزشی‌گردی| جنجال با بازیکنان استقلال در هواپیما/ وریا غفوری: چرا توهین می‌کنی؟/ سرمربی امیدها به نفع استقلالی‌ها شهادت داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی