نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| علی پروین: پسرجان! حالا برای ما شاخ شدی؟/ ملاقات سرمربی مشهور با سلطان پرسپولیسی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی پروین پس از طی کردن دوران نقاهت دوباره در جمع پیشکسوتان پرسپولیس حاضر شد.

بستری شدن کوتاه‌مدت در بیمارستان و استراحت مطلقی که کادر پزشکی برای علی پروین تجویز کرده بود باعث شد اسطوره پرسپولیس برای مدتی از تمرینات پیشکسوتان فاصله بگیرد ولی روز سه‌شنبه دوباره طبق روال گذشته علی‌آقا را در جمع قدیمی‌های پرسپولیس دیدیم و اتفاقا یک مهمان ویژه هم در ورزشگاه شهدای طرشت حضور داشت که برای عیادت و احوال‌پرسی از پروین آمده بود.

اگرچه رابطه کاری فرهاد کاظمی با علی پروین در نیمه دوم دهه ۸۰ شمسی در نهایت موجب صعود استیل آذین به لیگ برتر نشد اما این دو نفر همچنان رابطه خوبی با هم دارند. کاظمی که با سپاهان سابقه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را هم دارد، سه‌شنبه به ملاقات علی پروین رفت و با برخورد بسیار خوب سلطان مواجه شد. آن‌ها خاطرات گذشته را مرور کردند و فرهاد کاظمی آرزو کرد علی‌آقا همیشه سلامت و سرحال باشد.

اردلان آشتیانی پسر ابراهیم آشتیانی یکی از بازیکنان فقید و ماندگار پرسپولیس و تیم ملی هم سه‌شنبه در جمع پیشکسوتان پرسپولیس حضور پیدا کرد و پا به توپ شد. آمادگی بدنی خوب اردلان، علی پروین را به وجد آورد و خطاب به او با شوخی و خنده گفت: پسرجان! تو زمانی که برای ما فوتبال بازی می‌کردی این‌قدر آماده نبودی ولی حالا برای خودمون شاخ شدی!

خوشبختانه سلامتی علی پروین و بازگشت او به جمع پیشکسوتان، حال و هوای تمرین سه‌شنبه چهره‌های قدیمی پرسپولیس را به طور کلی عوض کرد.

تمرین پیشکسوتان پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی