نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شجاع: پرسپولیسی‌هایی که به من توهین می‌کنند بچه هستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص برخی از حواشی انتقالش به باشگاه تراکتور صحبت‌هایی را مطرح کرد.

شجاع خلیل‌زاده با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص حواشی انتقالش به باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط طوری نبود که من در این فصل در تهران و پرسپولیس باشم. من در این فصل با توجه به صلاح زندگی خودم تصمیم گرفتم که در تبریز فوتبالم را ادامه بدهم. آمدن من به تراکتور بعد از صحبت کردن با شخص آقای خمس و زنوزی صورت گرفت.

خلیل‌زاده در خصوص تنش‌های که پس از رفتنش به باشگاه تراکتور با هواداران پرسپولیس ایجاد شد گفت: به نظر من چیزهایی که در فضای مجازی دیده می‌شود کار هواداران نیست. الان شریط طوری شده است که یک بچه ۱۰ ساله یک صفحه مجازی با چند فالوور دارد و در آنجا حاشیه‌سازی می‌کند. من اینها را هوادار نمی‌دانم. هوادار واقعی آنهایی هستند که به استادیوم می‌آید و تیم محبوبشان را تشویق می‌کنند. یک بچه چیزی از فوتبال و زندگی نمی‌داند.

مدافع سابق پرسپولیس افزود: چه دلیلی دارد به بازیکنی که چندسال پیراهن تیم شما را پوشیده و حالا به هر دلیلی در ایم دیگری است توهین و فحاشی بشود؟ من پیش از این فصل نیز  یک سال و نیم در باشگاه تراکتور بازی کرده بودم و هرگز در این سال‌ها از طرف آنها چیزی جز احترام ندیدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ممل پرسپولیسی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    فحاشی کلا به دور از انسانیته و کار درستی نیس تحت هیچ شرایطی اما شجاع عزیز یادت میاد وقتی رفتی هوادار بی گناه پرسپولیس سکته کرد و بچه اش یتیم شد فقط بابت اینکه شما میگفتی شش ساله تمدید میکنم و یهو رفتی پی پول ودلار بیشتر زندگی خوب حق شماست ولی نباید هوادارا رو امیدوار میکردی و اینجوری میرفتی برادر... هوادارا فراموش کار نیستن عزیز دل برادر زنده باد پرسپولیس کبیر
  • ali IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    اینا به علی دایی و پروین بقیه بززرگای پرسسپولیس فحش دادن تو که جای خود داری
    • ع ق QA ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      توهین به دایی بخاطر رفتار غیر منصفانه خودشه به پروین کسی توهین نمی کنه برای فهمیدن فحاشی کنند بهتر یه سری بزنید به سایت ها اصلا همین سایت تا متوجه بشی
  • کوهمره جروق IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    با صحبت های شجاع موافقم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی