نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ادعای بحث‌برانگیز علی سامره علیه پرسپولیسی‌ها و داوری!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه پرسپولیس قانون را دور زد و محکوم شد و حالا فرار رو به جلو می‌کند.

علی سامره پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال اظهار داشت: این کار فرار رو به جلو است و کاری غیر از این ندارند. آنها قانون را دور زدند و محکوم شدند و برای اینکه ذهن‌ها را به جای دیگری ببرند شاید دو تیم خیالی پیدا و شکایت کنند!

وی در مورد اظهارات حسن روشن، پیشکسوت استقلال علیه او تصریح کرد: به قطار در حال حرکت و پیشرفت سنگ می‌زنند. این چیزها طبیعی است ولی در استقلال خودی‌ها هم می‌زنند. برای اینکه باشگاه دچار حواشی نشود، وارد بحث نمی‌شوم. یکبار وارد شدیم و حکم گرفتیم. احترام ایشان واجب است و صاحب اختیار است که هر حرفی بزند.

سرپرست استقلال در رابطه با استقبال خوب هواداران از بازی با آلومینیوم خاطرنشان کرد: بسیار از آنها تشکر می‌کنیم. انرژی خاصی هم به تیم می‌دهند و هم به شما رسانه‌ها که از دیدن شور و هیجان هواداران لذت می‌برید.

سامره در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم داور برای گرفتن ۱۰ دقیقه وقت اضافه درست بود یا نه، گفت: بی‌انصافی کردند و حتی اگر دو، سه دقیقه درگیری و چند تعویض انجام شده باشد، نهایت ۵، ۶ دقیقه وقت اضافه لحاظ می‌شد. می‌خواستند دست به دست هم دهند تا این بازی هم دربیاید!

بیشتر بخوانید: کارشناس داوری صحنه مشکوک استقلال - آلومینیوم/ داور آن خطا را دید و یک پنالتی نگرفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Hamid IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    خجالت هم خوب چیزیه حداقل فوتبال بازی کنید فقط بلدید اراجیف ببافید پنالتی دقیقه اخر بر علیه تیم تون گرفته نشد هنوز دارید نق میزنید
  • ارش پرسپولیسی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    قانون دور زدن خخخخ ما قرارداد هامون بررسی شده شما باید حالا بررسی شین کم چرت بگین
  • هادی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    اخه سامره بچه سال تو چی میگی بازیکنتون پیشنهاد 600 هزار دلاری پرسپولیس رو رد کرده با 300 هزار دلار اومده تو تیمی که فصل قبل یه تشتکم نگرفت پنجرتون باید بسته میبود ولی فدراسیون براتون باز نگه داشت تا بازیکن و مربیتون حرفا بگن تخفیف دادن تا بلانکو ثبت کنه بالاتر از دست خدا دستی نیست بترس که دست خدا بهتون بخوره تا دیگه از جاتون بلند نشید کیسه کش ننگ دریبلی که از داوود فنایی تو دربی خوردی پاک شد یا نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی