نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
۲ |
۰
اقدام یک استقلالی به نشانه اعتراض!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اقدام سرمربی تیم فوتبال نساجی در اولین جلسه پس از شکست مقابل نوبهار ازبکستان حاشیه‌ساز شد.

تیم فوتبال نساجی پس از شکست مقابل تیم نوبهار در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و با بازگشت از ازبکستان، امروز چهارشنبه سوم آبان تمرینات خود را برای دیدار با سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه کارگران تهران از سر گرفت.

نساجی که با شکست مقابل نوبهار تعداد باخت‌های متوالی خود را به عدد چهار رساند با انتقاد شدید از سوی هوادران و پیشکسوتان خود مواجه است و با اینکه مدیران باشگاه در صحبت‌های خود از حمایت کادر فنی گفته‌اند اما به نظر می‌رسد سیدمهدی رحمتی و دستیارانش در لبه پرتگاه قرار دارند.

در همین حال رحمتی در تمرین امروز تیمش حضور داشت اما فقط در ابتدای تمرین چند دقیقه‌ای با بازیکنان به صحبت پرداخت و حاضر به تمرین دادن آنها نشد و این کار را به دستیاران خود سپرد. به نظر می‌رسد رحمتی از اتفاقات اخیر بسیار ناراحت است و با این رفتار خواسته اعتراض خود را نشان دهد.

نساجی روز یکشنبه باید مقابل سپاهانی قرار گیرد که همه بازی‌های خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و اگر رحمتی نتواند نتیجه لازم را کسب کند باید منتظر تغییر در کادرفنی این تیم باشیم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: عکس| اقدام مشترک بازیکنان نساجی پس از شکست تلخ آسیایی

اقدام یک استقلالی به نشانه اعتراض!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرامرز IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    رحمتی مربی جوانی ست که بلافاصله پس از بازنشستگی از فوتبال سر مربی شد در صورتی که جا داشت چند سال کمک مربی باشد و کسب تجربه کند فضای مربیگری مانند بازیگری نیست بدون تعارف هر کسی رحمتی را به سمت سر مربی بودن برد با او دوستی آگاهانه ای نکرده چون نتیجه چنین کاری سوزاندن یک استعداد بالقوه مربی گری ست شبیه کاری که با عنایتی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی