نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
۰ |
۰
کلوب| فدراسیونی که استاد بیانیه‌نویسی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از صحبت‌های تند و نیش و کنایه مجری برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر، فدراسیون فوتبال، که استاد صادر کردن بیانیه است، مثل همیشه عده‌ای را محکوم کرد.

در این بیانیه، از شبهه افکنی و افشاگری در مورد حواله خودروهای خارجی تا فرافکنی درباره سازمان لیگ، سخن به میان آمده است. همچنین فدراسیون، انتقاد شدیدی به مجری فوتبال برتر و صدا و سیما داشته و یادآور شده که خیلی‌ها این برنامه را تماشا نمی‌کنند! 

جالب اینجاست که فدراسیون، رفتاری طلبکارانه دارد و مدعی شده که ساز و کار و ساختارهای ما، در بین کاندیدای بهترین‌های قاره آسیا قرار گرفته؛ پس چرا حتی برای سی ثانیه، اهمیتی برای این افتخار قائل نیستید و به چنین موضوعاتی، نمی‌پردازید؟

در حقیقت، از همین جا مشخص شد که اهالی فدراسیون فوتبال، انگار در یک کره دیگر زندگی می‌کنند و نفس می‌کشند و هنوز نمی‌دانند که انتخاب سرمربی تیم ملی امید، نباید با پیشنهاد سرمربی تیم بزرگسالان، انجام شود!

حرف از مچ گیری و زیر سؤال بردن انتخابات هیأت‌های فوتبال استانی هم که واقعا خنده دار است و نیازی نیست که در رثای فساد سیستماتیک فوتبال ایران، چیزی بنویسیم!

اصلاً کاری نداریم که برنامه فوتبال برتر، روی آنتن باشد یا هر برنامه دیگری! سخن حق هر جا که زده شود، به گوش و سمع اهلش می‌رسد و ناگفته نماند که تعداد مخاطبان، دلیلی بر بی منطقی گفته‌های یک شخص نیست!

اهالی رسانه و مطبوعات، رسالت خود را در این می‌بینند که کمبودها و کاستی‌ها را یادآور شوند و از تغییر و تحولات مثبت، تمجید کنند! جای تعجب است که با وجود مصائب عظیم و ملی در فوتبال کشور، فدراسیون بخواهد با این شکل و نحو، از خود تعریف کند و دور تمامی منتقدین، یک خط قرمز بزرگ بکشد!

فدراسیون فوتبال در اکثر اوقات، فرار رو به جلو دارد و همواره، قضیه را طوری وانمود می‌کند که «هیچ کاره» است تا تبرئه شود.

آیا فدراسیون فوتبال در این مدت، اردوی خوبی برای تیم ملی تدارک دیده؟ آیا حریفان دوستانه ایران، در سطح و شأن بازیکنان تیم ملی هستند؟ آیا ورزشگاه آزادی که در حال ترمیم و بازسازی است، در حال حاضر جانشین مناسب و استانداردی دارد؟ آیا سازمان لیگ در برنامه‌ریزی دیدارهای لیگ برتر، با وجود آگاهی از تقویم‌های بازی‌های ملی، باشگاهی و آسیایی، هیچ سهم و نقشی ندارد؟ چرا برنامه بازی‌های لیگ برتر، به حالت «مهندسی معکوس» درآمده است؟

آقایان و اهالی فدراسیون فوتبال! با وجود این مشکلات، به هیچ عنوان جای توجیه و بهانه و دفاع، باقی نمی‌ماند! پس سعی کنید راه «صداقت» و «درستکاری» را در پیش بگیرید!

معین احمدوند|باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی