نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
خطر ۳ بر صفر شدن بازی‌های پرسپولیس/ قانون جدید به ضرر یحیی شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح، باشگاه‌های لیگ برتری باید در استفاده از بازیکنان سرباز خود دقت کنند وگرنه با چالشی سخت مواجه خواهند شد.

براساس مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح، بازیکنان سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال از این پس نمی‌توانند از قانون تعویق خدمت سربازی در سطح ملی تا ۳۰ سالگی و در سطح لیگ تا ۲۸ سالگی استفاده کنند و باید بلافاصله بعد از مشمول شدن به خدمت سربازی بروند. این قانون از زمان ابلاغ، لازم‌الاجراست.

قانون جدید به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ابلاغ شده و به زودی نیز به اطلاع باشگاه‌های لیگ برتری خواهد رسید تا هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف بازیکنان مشمول خود اقدام کنند.

از آنجایی که مسئولیت و عواقب استفاده از بازیکنان مشمول برعهده باشگاه‌ها است، مدیران لیگ برتری باید وضعیت سربازی بازیکنان خود را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند. طبیعی است در صورت استفاده از بازیکن سرباز و عدم توجه به قانون جدید، در صورت شکایت تیم روبه‌رو نتیجه بازی می‌تواند ۳ بر صفر به سود حریف شود.

بازیکنان مشمول لیگ برتری از زمان تعیین شده برای آنها، حق بازی برای تیم خود را ندارند و باید به نظام وظیفه و محل خدمت خود مراجعه کنند. زمان اعزام به خدمت بازیکنان از سوی سازمان نظام وظیفه و در برگه خدمت آنها ثبت شده است.

در واقع اگر در مسابقات پیش‌روی لیگ برتر بازیکنانی که مشمول هستند به میدان بروند، ممکن است با شکایت حریف با دردسری به نام سه بر صفر شدن بازی‌ها مواجه هستند و این چالشی بزرگ را رقم خواهد زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لطف الله IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    عزت و عظمت پرسپولیس باعث شده یک عده چشم دیدن بزرگی های این تیم را نداشته باشند و کم مانده سکته کنند و از دق دلی بمیرند. از جمله برخی از گردانندگان این سایت.
  • مهدی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    ایکیوسانان این قانون از دو روز پیش اعلام شده پس قبل از اون بازیکن اگه بازی کرده باشه مشکل نداره دوم همین قانون یکسری تبصره داره که مطالعه بشه بد نیست
  • mahdi IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    تیم پیروزی از همه ی قوانین معاف هست
  • سپاهان قهرمان IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    این قانون را برای ضعیف کردن سپاهان هست و میخوان به لنگ و کیسه بیشتر میدان بدن.اول 4 امتیاز کسر کردن وحالا این قانون.چرا قرادادهای عجیب کیسه را برسی نمیکنند.دلیلش حکومتی بودن و فساد هست.لنگ و کیسه عامل فساد هستند.
  • اسنپ کاپ IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    سازمان نظام وظیفه درمورد سرباز فراری بودن بیرانوند و ترابی و امیری چیزی نگفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عدالت خواه IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    واقعا اینای که گفته شده شامل بازیکنای تیم پیروزی تهران هم میشه، یا فقط برای ۱۵ تا تیم دیگس؟
  • درجواب و کیسه نویس IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    این قانون برا کل تیمهاهست وفقط سرلک ونیازمندشامل این قانون نیستندوضمنا این2تابازیکن تا5ماه دیگه سربازیشون به تعویق افتاده پس ربطی به یحیی وسرورت نداشت که تیترزدی
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    چه ربطی داره این چه تیتربیخودیه
  • ناشناس IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    قوانین فوتبال شامل لنگ نمیشه
  • جهان US ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    به عنوان یک تاجی دو آتشه نگران پرسپولیس نیستم اما چشم بر حقیقت هم نمیتوانم ببندم. اگر قرار است قانونی تصویب شود بایستی از ابتدای لیگ به اطلاع تیمها برسد اگر به تعویق افتادن اعزام مشمولین نظام وظیفه قرار بود ملغی شود باید در ابتدای لیگ به آگاهی باشگاهها می‌رسید تا آنها نسبت به جذب جایگزین برای مهره های مشمول خود اقدام کنند الان درمیانه لیگ نه قانون اجازه جذب بازیکن میدهد و نه بازیکن طراز اولی بیرون مانده که تیمها به جای مهره های مشمول خود جذب کنند.درست مانند قانون سقف هزینه ها فدراسیون بدون توجه به بازیکنانی که از سال قبل قرارداد داشتند برای هزینه کرد تیمها سقف تعیین کرد.تیمی مانند تاج که بسیاری از بازیکنانش از سال گذشته قرارداد داشتند از این قانون لطمه خورد زیرا بازیکنی که از قبل قرارداد داشته زیر بار اصلاح قرارداد و کم شدن دریافتی نرفته در نتیجه تاج نتوانست بازیکنان مورد نیاز را جذب نماید.درصورتی که عقلانی تر بود در یک پروسه سه ساله سقف هزینه ها به اطلاع باشگاه ها می‌رسید تا آنان در یک دوره سه ساله نسبت به اصلاح قراردادهای قدیمی و عقد قراردادهای جدید اقدام کنند
    • ایران US ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      احسنت. حرف حساب.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی