نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کارلوس کی‌روش
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق ایران روی نیمکت قطر با تغییر تاکتیک نسبت به بازی با عراق مقابل شاگردان قلعه نویی وارد زمین می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در فینال تورنمنت دوستانه اردن به مصاف تیم ملی قطر با هدایت کارلوس کی روش می رود.

در همین رابطه نشریه «الوطن» قطر در گزارشی به ترکیب احتمالی و تاکتیکی که کارلوس کی روش در بازی امشب مقابل ایران استفاده خواهد کرد، پرداخت.

طبق گزارش رسانه قطری کی روش با حفظ مشعل برشم دروازه بانش که در بازی قبل خوش درخشید وارد زمین می شود. در خط حمله هم کی روش به نظر نمی رسد به مثلث اکرم عفیف، المعز علی و یوسف عبدالرزاق دست بزند.

همچنین در خط میانی حسین الهیدوس کاپیتان تیم حضور خواهد داشت و تنها تغییری که می تواند سرمربی پرتغالی مقابل ایران داشته باشد در خط میانی است.

کی روش خیلی خوب می داند ایران یکی از تیم هایی است که خط میانی اش با حفظ توپ بالا بازی می کند و در خط حمله سردار آزمون ستاره رم و مهدی طارمی ستاره پورتو را در اختیار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ali IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    همیشه کیروش براساس داشته هاش و قوت حریف استراتژژی میچینه. منظورم جزئیات کار هست. بنظرم مثل باززی با پرتقال یا اسپانیا کار کنه. سردار و گذاشته بود یار گیر ثابت هافبک وسط و توپ پخش کن پرتقال. اینجام یجوری مهره های مارو یارگیری شدید میکنه. ببینیم قلعه نویی چکار میکنه وقتی اجازه بازی ندن به بازیکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی