نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عامل جدایی محبی و قایدی چه کسی بود؟/ استقلال همچنان درگیر پیدا کردن جانشین فانتوم‌های بوشهری‌
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هنوز داغ جدایی محمد محبی و مهدی قایدی برای هواداران استقلال سرد نشده است.

دو مهاجم بوشهری فصل گذشته استقلال همان‌هایی بودند که توانستند در فصلی که ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بود یک جشنواره کامل از گل‌های رنگارنگ را برای هواداران استقلال به ارمغان بیاورند. گرچه جشنواره‌ای که این دو فانتوم گلزن به راه انداختند در نهایت پایان تلخی داشت و به یک تراژدی تبدیل شد.

شاید روزی که مصطفی آجورلو این دو بازیکن را برای کمک به خط حمله استقلال به خدمت گرفت این وضعیت پیش‌بینی نمی‌شد اما قبول قراردادهای سنگین این دو بازیکن و وعده پرداخت پول رضایت‌نامه نسبتا سنگین آن‌ها به باشگاه‌های سانتا کلارا و شباب الاهلی در نهایت این تراژدی را کامل کرد که دو فانتوم محبوب هواداران استقلال وادار شدند تا در پایان فصل گذشته از استقلال بروند.

مهاجمانی که علاوه بر گل‌زنی با اجرای تکنیک‌های ناب جنوبی دل هواداران را برده بودند و از طرفی کمک می‌کردند تا استقلال حتی شده با یک گل مسابقاتش را با ۳ امتیاز پشت سر بگذارد اما حالا همان استقلال تیم بدون مهاجم است؛ تیمی که مهاجم دارد اما در واقع ندارد! مهاجم تمام‌کننده و شش دانگ ندارد.

بابایی و نفراتی همچون رمضانی مهاجمانی نیستند که بتوانند از موقعیت‌های مرده یک گل زیبا یا ۳ امتیازی بسازند. امروز جواد نکونام دستش زیر سنگ است و نمی‌تواند از چنین شرایطی بهره ببرد. تنها امید او مهرداد محمدی است که توانسته در تیم ملی هم گل‌زنی کند و خودش را تا حد زیادی در چهارچوب تاکتیک‌های تیمی جواد نکونام جای بدهد.

البته یک مهاجم آرژانتینی هم این روزها با استقلال تمرین می‌کند که هنوز تکلیفش مشخص نیست و فقط گفته می‌شود مشکلش در حال رفع شدن است ولی هنوز هیچ بازیکنی راضی به کسر قراردادش نشده تا بتوان بلانکو را به لیست مخارج استقلال اضافه کرد.

قطعا استقلال اگر بخواهد با چنین شرایطی پیش برود در دیدارهای بزرگ مثل مسابقه مقابل پرسپولیس و یا تراکتور به مشکل بر می‌خورد. بازی برگشت مقابل سپاهان نیز با چشم‌برهم‌زدنی از راه می‌رسد و اگر استقلال تا آن زمان تیمی باشد که نتواند تمام‌کننده خوبی را در نوک پیکان خط حمله‌اش داشته باشد باز هم ممکن است به دشواری و مشکل بر بخورد. گل‌زنی برای تیمی مثل استقلال حرف اول را می‌زند. تیمی که هوادارش دوست دارد گل ببیند و سه امتیازها را یکی بعد از دیگری در کیسه تیمش بگذارد. حالا و در آستانه شروع دوباره لیگ برتر مقابل تیم هوادار استقلال باید بتواند این نقیصه را جبران کند.

گل‌زنی امیرعلی صادقی در بازی آخر استقلال ثابت کرد هستند بازیکنان جوانی که می‌توانند در روزهای حساس دست جوان نکونام و کادر فنی را بگیرند و دل هواداران را تا حدی قرص کنند. هوادارانی که هنوز هم در صحبت‌ها و کامنت‌هایشان در فضای مجازی از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی به وضعیت بستن قرارداد آن‌ها در زمان مصطفی آجرلو انتقاد می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • قرمزته IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    دم این نویسنده گرم گفته امتیازها را یکی بعد از دیگری در کیسه بگذارد اما نگفته کدوم کیسه ! حالا این همه مهاجم چه کاره اند خدا داند یکیش میرزایی قیافش بعد از دربی خیلی جالب بود مهاجم شیششششش دونگیه خخخخخخ
    • کیسه IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      کیسه تیمش بگذارد کیسه کش
    • رضایاک اصلی۱۰ IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      دلیل جدایی این دو کیسه تن داور بوده چون داور جای این دوتا را با هزینه کمتر گرفته
  • یک استقلالی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    فانتوم!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • تیرداد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    درسته که آجورلو بعد 9 سال استقلال رو به قهرمانی رسوند ولی طوری باشگاه رو گذاشت و رفت که حالا حالاها درست بشو نیست.
  • موجود ما قبل تاریخ IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    تمام دنیا بازیکنایی تیم رو ترک میکنن ولی استقلال تنها تیمیه که معتقدن بازیکنا شو فراری میدن ودنبال عوامل جدایی هستن
  • مسعود IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    کمک داور بازی گل گهر،پرسپولیس عامل انتقال هردوشون بود،بوسیله ی پرچمش
  • ممه سینگ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    سلام اگر این دو بازیکن خوبی بودن مقابل سپاهان و پرسپولیس گل میزدن
  • مسعود IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    متاسفانه تا بی فرهنگی وتوهین تو این ورزش باشه به اسم هوادار هیچ تیمی درست نخواهد شد توهین کردن بجای کری خواندن وباعث شده این فرهنگ زشت تو باشگاهها وهواداران نابود بشه بس کنید از تخریب همدیگه گرچه توهین کردن از داخل تربیت خانواده ها شروع میشه وبه جامعه وارد میشه کاشکی کلاسهایی بزارن برای ترویج خانواده ها چطور درجامعه نمره قبولی بگیریم 🙏
  • آبی آسمانی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    بنظرمن اگرداورهاامتازهای مفت به لنگ ندهندباهمین تیم نیم بندهم قهرمان میشویم
  • عدالت خواه IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لطفا جوابگو باشید، به چه دلیل فقط یک امتیاز از تیم پیروزی تهران کسر شده؟!؟ مگر خلاف با خلاف فرق میکنه؟!!!!؟
  • ع ق QA ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    تعجب داره واقعا آخه این دو نفر برای استقلال معادل بازیکنای درجه یک دنیا ای می خورند وقتی مدت قراردادشان تموم بشه ولی حالا مثل خاکی هستند که از طلا گرونتره البته اعتراضها به بستن قرارداد قبلی و فروش آنهاست که پس گرفتن موقتشون خیلی گرونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی