نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
استقلال به محل برگزاری پیکان – پرسپولیس اعتراض ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد این بار هم دیدار پیکان – پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار می‌شود به این خاطر که استادیوم دستگردی نمی‌تواند میزبان این بازی با حضور تماشاگر باشد.

فصل گذشته دیدار پیکان – پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار شد که این موضوع اعتراض آبی‌ها را به همراه داشت اما این بار استقلال به این تصمیم اعتراض ندارد. استقلال فصل گذشته به این سبب به تصمیم سازمان لیگ اعتراض کرد که دیدار با پیکان را دراستادیوم دستگری بدون حضور تماشاگر برگزار کرد اما پرسپولیس دراستادیوم آزادی و با حضور تماشاگر به مصاف پیکان رفت.

خبرهای رسیده از اردوی تیم پیکان حاکی از آن است این باشگاه در تلاش برای برگزاری این بازی در استادیوم انقلاب کرج است. این به شرطی اجرایی خواهد که شورای تامین استان البرز با برگزاری این بازی دراستادیوم انقلاب کرج موافقت کند.

استادیوم پاس در حالی که قابلیت پذیرایی از تماشاگر را ندارد، برای برگزاری بازی‌های تیم‌های هوادار و پیکان در لیگ برتر تایید شده است!  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • 636 IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    تا شکوری را دارم غم ندارم
    • ق ر IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      چند لیگ حرفه‌ای نام ببر که بدون حضور هوادران بازی برگزار کنند و بعد در مورد شکوری قضاوت کن در ضمن قبلا هم استقلال در آزادی بازی برگزار کرده
    • حسین IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      تا آن شکوری نامرد آنجاست آن نفوذی لنگ پیکان را به لنگ می بازانند
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      شکوری حیا کن پیکان را رها کن
    • لنگی ام تا ابد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      آخه شکوری کیه در پیکان سمت گرفته
  • حمید رضا قوی بنیه IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    داشت عباس قلی خان پسری، پسر باهنر و ...، عجببببببببببببب! استقلال به محل برگزاری بازی پرسپولیس هم کار داره، ممد نوری!!!!!!! کجایی که دا آشتو( استقلالو) کشتن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • فرشاد IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    هر چند در این متن هم یک نوعی طرفداری از کیسه نجس هست یعنی میخواهید آنها را تحریک به اعتراض کنید البته چند روز مانده تا اعتراض کنند ولی منم در تعجب هستم که چطور واکنش نشان ندادن چون کوچترین خبر از پرسپولیس کیسه کشها واکنش نشان می دهند اگر بشنوند پرسپولیسیها برای ریدن دست جمعی به طرف سرویس می روند فورا اعتراض میکنند که بابا ما آنجا نیستیم صبر کنید تا بیاییم برینید روی ما کیسه کشها تا اسباس اعتراض ما جور بشود و این اعتراض از فتل شروع میشود تا کوچکترینشان در باشگاه
    • ستاره آسیایی یادت نره IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      از بزرگترات بپرس تا روشنت کنن.اتفاقا این لنگیا بودن که همیشه دنبال مسائل سرورشون استقلال بودن.عقده و کمبود قهرمانی در آسیا و زدن ستاره جعلی بر روی لنگ اونم با حمایت اینو اون به کنار ،واسه اینکه فشار بهشون زیاد اومده بود، لقب خیلی قدیمیه لنگ،رفتن و کلی فکر کردن تا واسه سرورشون لقب سازی کنن،اونم به کنار،کمبود جام رو هم با خود فروختگی خواستن جبران کنن که تابلو خاص و عام شدن...کیه که ندونه کل جاماتونو با خود فروختگی و قبول بی آبرویی بدست آوردینو الکی خوشی را ترجیح دادین.!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی