نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نکونام: امیدوارم سایه پروین و روشن همیشه بالای سر این فوتبال باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام با حضور در بیمارستان با علی پروین ملاقات و با او گفت‌وگو کرد.

ملاقات جواد نکونام با علی پروین در بیماستان از اتفاقات پرسروصدای دیروز فوتبال ایران بود.

سلطان قرمزها که از دیدن سرمربی استقلال خیلی خوشحال شده بود، خطاب به او گفت: «جوادجان، خیلی مَردی. محبت کردی که تا بیمارستان آمدی.» بعد از تعارفات معمول پروین به نکونام گفت: «من اکثر بازی‌های تیمت را از تلویزیون دیده‌ام. استقلال با این بضاعت خوب فوتبال بازی می‌کند و به نظرم بهترین بازی شما مقابل مس رفسنجان بود که حتی می‌توانستید گل‌های بیشتری بزنید. امیدوارم همین روند را ادامه بدهید و در کنار پرسپولیس مردم را خوشحال کنید. اینکه حال هواداران استقلال با بردهای شما خوب می‌شود، مرا خوشحال می‌کند همانطور که قهرمانی‌های پرسپولیس حال من و هواداران این تیم را خوب کرد.» 

پروین در ادامه با خنده به نکونام گفت: «من یک بازی در تیم هنرمندان مربی تو بودم.» در این لحظه سرمربی استقلال صحبت‌های اسطوره پرسپولیس را قطع و تأکید کرد: «من همیشه شاگرد شما بودم علی‌آقا! امیدوارم سایه شما و امثال آقای روشن همیشه بالای سر این فوتبال باشد. شما سرمایه این مملکت و این فوتبال هستید. من هم وظیفه داشتم به ملاقات‌تان بیایم و خیلی دوست داشتم بعد از مدت‌ها شما را از نزدیک ببینم که خوشبختانه این فرصت فراهم شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    اونا فوتبال را به شاگرداشون میگفتن بازی کنن و مثل کیسه ضد فوتبال و با سهمیه پنالتی و امتیاز معیشتی بالا نمی اومدن
    • عادل IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      ياد بگيريم که هر مربی سبک و روش مربی گری خودش را داره و دفاعی ويا تهاجمی و پر گل بازی کردن انتخابی است که مربی برای تيمش انجام می ده ! مورينيو و کيروش و گوارديولا و کلوپ هرکدام سبک بازی خودشان را دارند و درقبال نتايج تيمشان مسئول هستند !! منچستر يونايتد با مربيان زيادی تهاجمی بازی کرد ولی در حال حاضر وضعيت خوبی در جدول نداره و شايد برای بهتر شدن وضعيت مدتی هم لازم باشه که سبک بازی خودش را عوض کنه .
  • Arash پرسپولیس کبیر IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    خیلی دوست داری ادای بزرگترها رو در بیاری،ولی بهت نمیاد و خودت رو بیشتر از این سبک نکن
  • اشکان IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    الان این بنده خدا رو چرا ترورر شخصیت میکنید ایشون برای پست مربیگری در استقلال رفتن تاییده گرفتن... کریم باقری بودن کار هر کسی نیست شما سعی کن پست هات پاک نکنی ما میگیم نکونام خوب!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی