نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
۱ |
۰
کلوب| مصاحبه خطیر و تکرار مشکلات حل نشده استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی خطیر در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد اما هواداران استقلال توقع داشتند حرف های تازه تری از او بشنوند.

وقتی علی خطیر را پس از حدود یکماه و اندی از آخرین حضورش در یک برنامه زنده تلویزیونی دوباره در برنامه ای دیگر دیدیم هم خوشحال شدیم و هم از طرفی ناراحت. خوشحالی مان از دیدار دوباره ایشان بود و از اینکه امیدوار بودیم از آن آخرین دفعه حضورشان که به حدود ۴۵ روز پیش در برنامه فوتبال برتر می گردد تا به امروز حرف های تازه و امیدوارکننده ای برای هواداران داشته باشند اما پس از گذشت چند دقیقه و طرح سؤالات ابتدایی و شنیدن پاسخ های تکراری، خیلی زود شادی مان تبدیل به ناراحتی شد.

در اکثر صحبت های علی خطیر تکرار در جملات و پاسخ هایی که قبلا هم آنها را یکی یکی از زبان خودشان شنیده بودیم به وفور دیده و شنیده می شدند.. صحبت هایی در مورد بدهی ها، در مورد سقف قرارداد، در مورد عدم توانایی در جذب اسپانسر و درآمدزایی خصوصی و... سؤالی که ما را بسیار به خود مشغول کرده است این حضور دوباره در یک برنامه زنده تلویزیونی برای چه چیزی است؟ برای پرداختن و بیان دوباره تمام اتفاقات حل نشده گذشته؟ برای تکرار دوباره تمام جملات کلمه به کلمه از ۴۵ روز پیش تا به امروز وقتی هیچ اتفاق تازه ای در باشگاه و تیم استقلال رخ نداده است؟

نه آقای خطیر؛ هواداران استقلال بیشتر از اینکه از دیدار زود به زود مدیریت باشگاه محبوبشان در این برنامه تلویزیونی و آن برنامه به وجد بیایند و خاطره حضورهای مداوم و تکراری مدیرعامل سابق تیم شان (منظور فتح الله زاده است) در ذهن شان تداعی شود، از مدیریت باشگاه شان انتظار حل مشکلات را دارند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۹ IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    مشکلات حل نشده کیسه که تمومی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی