نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
۱ |
۱
باز هم اثبات شد؛ فدراسیونی‌ها اهل عذرخواهی نیستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشت چند روز از حذف تیم امید هنوز هیچ مقام رسمی در فدراسیون فوتبال و تیم امید از مردم عذرخواهی نکرده است.

از لیگ برتری که هفته‌ای یک‌بار برگزار می‌شود و یک تیم بعد از ۴۰ روز به میدان می‌رود، هیچ چیزی درنمی‌آید. هنوز هیچ‌کس در فدراسیون و تیم امید پیدا نشده که بابت نتایج خجالت‌آور تیم امید عذرخواهی کند و عجیب این‌که همین تیم با ۴ بازیکن بزرگسال به هنگ‌کنگ هم باخت و از بازی‌های آسیایی حذف شد! همین بازی‌های آسیایی باعث لغو حداقل ۲ هفته از رقابت‌های لیگ برتر شد حالا هم اردوی اردن ۲ هفته دیگر را تعطیل می‌کند و اوایل آبان هم که دوباره لیگ قهرمانان آسیا را داریم و این یعنی تعطیلی دوباره مسابقات لیگ برتر.

از مرداد که لیگ برتر شروع شده، حتی سه هفته منظم برگزار نشده و خلاصه لیگ امسال شبیه همه‌چیز بوده به جز لیگ چه رسد به لیگ حرفه‌ای! کاملا مشخص است که مسئولان به فکر رفع تکلیف هستند و این را می‌شد از برگزاری سوپرجام هم متوجه شد.

کاش می‌شد اسم لیگ برتر را عوض کرد اما چیزی که مشخص است فدراسیون اقتداری ندارد و حتی زورش به یکسری از تیم‌ها هم نمی‌رسد. کمیته اخلاق برخی از تیم‌ها و اشخاص را ۱۰۰میلیون جریمه کرد اما بلافاصله ماجرای بازی پرسپولیس و گل‌گهر پیش آمد و مشخص شد که با جریمه و... هم نمی‌توان قانون را اجرا کرد. همین حالا سپاهان ۴۰میلیارد و پرسپولیس ۱۰میلیارد تومان جریمه شده‌اند اما آیا می‌توان ادعا کرد در فوتبال ایران قانون اجرا می‌شود و در نهایت حق به حق‌دار می‌رسد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عدالت خواه IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    اونی که باید عذرخواهی کنه اول مهدی تاج و بعد تیم پیروزی تهرانه، ولاغیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی