نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
میچل تی‌فرده: خیلی واضح بود که توپ گل شد؛ همه دیدند جز کمک داور/ با پرسپولیس مذاکره کردم ولی...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میچل تی‌فرده، مهاجم جدید گل‌گهر نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشت.

میشل تی‌فرده، مهاجم جدید گل‌گهر در بازی این تیم مقابل پرسپولیس در نیمه دوم به میدان رفت و نمایش نسبتا خوبی هم داشت. به نظر می‌رسد او هنوز به لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارد و هنوز نتوانسته خودش را با سایر بازیکنان گل‌گهر وفق دهد. با این حال در همین دقایق کمی که جلوی پرسپولیس بازی کرد، نشان داد که فوتبالیست خوبی است. میشل بلافاصله بعد از ورودش به زمین با یک ضربه سر توانست توپ را از خط دروازه پرسپولیس عبور دهد ولی کمک‌داور بازی دستور به ادامه کار داد و گل سالم گل‌گهر مردود شد.

در مورد تی‌فرده نکته جالب توجه این است که او قبل از آمدن به گل‌گهر مورد توجه پرسپولیس قرار داشت و یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله این تیم بود. با این حال به دلیل کم بودن تعداد بازی‌های ملی‌اش در آن تاریخی که پرسپولیس می‌توانست مهاجم بگیرد، شرایط حضور در پرسپولیس را نداشت و بعد از انجام چهارمین بازی ملی‌اش توانست مجوز حضور در فوتبال ایران را بگیرد. بعد از بازی پرسپولیس و گل‌گهر فرصتی دست داد تا با تی‌فرده گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با پرسپولیس چطور بود؟
خب پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. مقابل این تیم کار سختی داشتیم ولی فکر می‌کنم نمایش ما خوب بود و بازی قابل قبولی را ارائه کردیم. متاسفانه نتیجه آن‌چیزی نبود که می‌خواستیم ولی شایسته این بودیم که حداقل به یک امتیاز برسیم.

ضربه سر تو جنجال بزرگی را ایجاد کرد. آن‌موقع به نظر خودت توپ رد شده بود؟
بله کاملا توپ رد شد. من مسیر ضربه را دنبال کردم و دیدم که گلر حریف توپ را از درون دروازه بیرون کشید. فکر می‌کنم خیلی واضح بود که گلی که من به ثمر رساندم کاملا درست بود ولی کمک‌داور بازی این موضوع را ندید و به اشتباه تصمیم گرفت.

جو ورزشگاه چطور بود؟
خیلی خوب بود. تماشاگران استقبال فوق‌العاده‌ای از این بازی داشتند و من تحت تاثیر قرار گرفتم. فوتبال ایران جذابیت‌های زیادی دارد و خوشحالم در کشور شما فوتبال بازی می‌کنم.

قبل از آمدن به گل‌گهر با پرسپولیس مذاکره کردی، این موضوع صحت دارد؟
بله فکر می‌کنم این موضوع درست است. من مستقیما با باشگاه صحبت نکردم ولی این اتفاق صورت گرفت ولی در نهایت من با گل‌گهر قرارداد بستم. از این اتفاق خیلی خوشحالم و از این‌که گل‌گهر را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم کاملا راضی ام. تیم خوبی داریم و می‌خواهیم همه به هم کمک کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. من هم سعی می‌کنم بهترین خودم را برای تیم جدیدم بگذارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • التیام IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    فقط میگم خدا لعنتت کنه یحیی مهاجم به این خوبی را نمیگیری آنوقت میری بنجل جذب میکنی میاری من نمیدونم این مربی چه فکری کرده هرسال همین مشکل را ما داریم باز سال آینده هم میره همون کارو انجام میده الکثیر را که رد کردی رفت حداقل یه مهاجم مثل همین تی ورده را جذب میکردی لعنتی
  • مهدی ۱۳۶۱ IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    توپ فقط باید با توردروازه فسپولیس برخورد کنه که گل حساب بشه این ضربه گل نشد،۵ قهرمانی الکی به دست نیومد فسپولیس ایجوری قهرمان میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی