حمله مجری تلویزیون به سازمان لیگ برای عدم تغییر ساعت بازی!/ مگر قرار نبود بازی مس و استقلال بدون تماشاگر باشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کسانی که بعد از ظهر شنبه پای تلویزیون منتظر شروع بازی استقلال بودند، شاهد اتفاق بسیار عجیی بودند که در دنیا نمونه ندارد!

شبکه ۳ سیما که اصرار عجیبی برای پخش تمام مسابقات ورزشی دارد (در حالی که ما شبکه تخصصی ورزش را هم داریم) ساعتی قبل از بازی مس رفسنجان و استقلال و در پایان پخش بازی‌های آسیایی، بلافاصله به استقبال مسابقه والیبال ایران و برزیل رفت.

مجری برنامه یعنی «بهزاد کاویانی» پلاتویی که تصمیم اتاق فکر برنامه بود را اجرا کرد. او به والیبالی‌ها کنایه زد که اگر نتیجه می‌گرفتید الان بازی‌هایتان خریدار بیشتری داشت و سپس نوک پیکان حملات را به سمت فدراسیون فوتبال گرفت که چرا با تقاضای تلویزیون برای تاخیر در بازی استقلال موافقت نکرده و همه ارکان فدراسیون را زیر سوال برد.

اینکه فدراسیون ضعیف عمل می کند یا برنامه‌ریزی ایراد دارد حرف درستی است و کسی در آن شکی ندارد اما چرا باید همه، کارهایشان را با ما هماهنگ کنند؟
کاویانی گفته بود از هر لحظه فوتبال شروع شود، ادامه والیبال را در شبکه ورزش می‌بینید. خب از همان اول نمی‌شد شبکه ورزش، والیبال را پخش کند؟

برای اینکه بدانید برنامه‌ریزی و اجرای فدراسیون چقدر ضعیف است و اینکه تنها تلویزیون نیست که در این برنامه‌ریزی و اجرا دخالت می‌کند، کافی است به یاد بیاورید که این بازی قرار بود بدون تماشاگر باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • حسین IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    خب منظورتان از این متن چیست معلوم نیست مخاطبتان چه کسی بوده اگر آقای کاویانی بوده خب زنگ بهش بزنید وبهش بگویید ودیگه پای مردم را وسط نکشید
  • عادل IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    خب حالا ربطش به استقلال کبیر چیست که اسم استقلال را آوردید بعد مگر یادتون نیست بازی لنگ وتیم داماش دسته دومی به خاطر لنگ ساعت ۱۲شب پخش کردید در صورتیکه قرار بود که ساعت ۸شب برگزار شود
    • شهاب IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      استقلال کبیر ؟ اوی زرته هع... خخخخخ وقتی که اسگلی مثل تو میاد ربطش میده به سرورش پرسپولیس ، اینجا هم ربطش میدن به کیسه حقیر که البته ربطش این بود که خبر در مورد بازی کیسه و مس بود مشنگ ... همینقدر حقیر و کوچیک که هر جا هستین حسادتتون رو نمی‌تونین بروز ندین ، انگار نه انگار که همین چند روز قبل بود که انتقامتونو از تیم پدرتون اولونگا گرفتیم ، آدم اینقدر بی چشم و رو نمیشه که!!!
  • بدگمان IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    تلویزیون از ثانیه به ثانیه برنامه ها جهت تبلیغات میلیاردها تومان عایدش میشه و فقط به اون ماجرا توجه داره و هیچوقت بخاطر گفته های یک مجری از اینکارها نمیکنه الا اینکه نفعی داشته باشه
  • ق ر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    شک نداشته باشید اگر بازی پرسپولیس بود ساعت بازی تغییر میکرد
    • ......! IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      این که چیزی نیست یادمون نرفته که قبلا محمود فکری به سازمان لیگ میگفت که تا زمانی که بازیای پرسپولیس برابر نشه دربی رو بازی نمیکنه! یا بازیشون یدفه ظهر دو ساعت مونده به شروع لغو میشد و بازیکناش کرونا میگرفتن! و دو سه روز بعد خیلی عجیب همین بازیکنای کرونایی!!! به تیم ملی دعوت میشدن!
  • حمید IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    اس تق لال تیمه سوگلیه حکومتیه.مگه میتونن توفدراسیون کاری برخلافه نظرخطر وجواد...انجام بدن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی