نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
وزیر ورزش از هانگژو چین خبر داد؛ ورزشگاه جدید تهران را چشم بادامی‌ها می‌سازند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان در هانگژو از مذاکرات جدی برای بهره برداری از توانایی ساخت پروژه های عظیم ساختمانی چینی ها برای احداث ساخت ورزشگاه جدید تهران خبر داد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که حالا در دهکده بازی‌های ۲۰۲۲ هانگژو چین حضور دارد در گفتگویی رادیویی از مذاکرات مطلوب خود با چینی‌ها برای بهره‌برداری از علم مهندسی عمرانی آنها خبر داد.

وی در این باره گفت: «با توجه به اینکه در قاره آسیا چینی‌ها در ساخت سازه‌های عظیم ساختمانی در جایگاه نخست و کاملا پیش‌رو هستند و تجربیات زیادی در این زمینه داشته‌اند پس از سفر به چین در طی این روزها با گروهی از مشاوران مهندسین چینی دیدار کرده‌ام و باز هم قرار است با آنها در این باره صحبت‌هایی صورت بگیرد».

وی در ارتباط با احداث استادیوم جدید فوتبال برای شهر تهران تاکید کرد: «قطعاً برای هرچه بهتر ساخته شدن این مجموعه از تجربیات مهندسین چینی برای احداث هرچه بهتر پروژه ورزشگاه جدید تهران همفکری خواهیم گرفت و در این زمینه از آنها یاری خواهیم جست».

هاشمی همچنین از گفتگوی دو ساعته خودش با قهرمانان کشتی فرنگی و آزاد در اردوی این تیم صحبت کرد و ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی ابراز امیدواری کرد در روزهای باقیمانده تا پایان مسابقات باز هم شاهد کسب مدال‌های زرین و افتخارات خوشحال کننده از سوی ورزشکاران کشورمان باشیم.

ناگفته نماند؛ پس از جلسه هفته گذشته ابراهیم رئیسی با وزیر ورزش و جوانان در رابطه با احداث ورزشگاه جدید برای شهر تهران مقرر شد زمینی به وسعت ۳۰۰ هکتار در جنوب تهران به این امر اختصاص پیدا کند. زمینی که ظاهراً از هر نظر مناسب برای احداث مجموعه ورزشی جدید شهر تهران باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ایرانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    درسته که میگن هرچه از دوست رسد نیکوست اما تا این دوست کی باشه چی از بخواد؟
  • مهران US ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    خدا پدر خاتمی بیامرزه از هلند مهندس آورد چمن درست کردن بیست ساله داره کار میکنه بعد اینا میخوان از چین کمک بگیرن
  • ناشناس IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    خخخخ از چین پیشاپیش ساخت ورزشگاه فوق استاندارد مبارک،،😂🤣😂
  • استقلال بزرگ IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    خیلی بی شخصیتین واسه ساختن یه ورزشگاه حتمن یه بیگانه باشه،اینهمه مهندس و کارگر بیکار دارن،،تخت جمشید رو معماران و کارگران ایران ساختن،،،مسجد جامع رو معمار ایرانی ساخته،،،چقدر بدبختی وزیر که نمیدونی اول باید جلسه رو ایران بزاری یا تو چین جلسه بزاری،،چقدر ضعیف و احمقی
  • فرشاد IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    به قول رادان از شنبه صبح شروع میشه دیگه نه؟
  • مهسا IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    انشاالله تا 2073 تکمیل میشه
  • Name IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    بهترین مهندسین معماری و عمران رو داریم، چرا فضا رو ازشون میگیرید؟؟ بهترین سبک ها رو داریم، با بهترین سلیقه ها، لقمه درشت و چربی هست که نصیب چینی های مفت خور میشه. تمام صنعت ما که چین شده، شدیم شعبه دوم پکن
  • مهندس ایرانی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    اگه میشه سقف متحرک هم واسش بزارید اگه بلد نیستید خودم بیام بزارم
  • آرش IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    چرا در محل ملاقات این دو نفر پرچم ایران نیست؟ این دیگه چجور تشریفاتی هست؟ اگه وزیر عربستان یا امارات بود بازم این شکلی بود؟
  • محسن IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    آخه تجربه موفق وخوبی ازاتوبان شمال دارندکه بازبه چینیهااعتمادمیکننداسکلهاببینیدقطریهاباکجاقراردادبستندبرای استادیومهاشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی