نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
۱۳ |
۲
عکس| کاپیتان پرسپولیس بلای استقلال را سر الدحیل آورد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید عالیشاه در حالی گل حساس خود را به تور دروازه الدحیل چسباند که در این فصل کمتر از یک نیمه به میدان رفته بود.

مصدومیت وحید امیری و مهدی ترابی باعث شد تا یحیی از کاپیتان شماره ۲ در پست وینگر چپ استفاده کند. عالیشاه که در بازی دوستانه با نساجی هم در این پست به میدان رفته بود، با بازگشت خود بازوبند کاپیتانی را هم در اختیار گرفت و در جدال با مدافعان الدحیل، حضوری فعال و هیجانی داشت.

با این حال لحظه ویژه برای عالیشاه در نیمه دوم فرا رسید. زمانی که او با شگرد همیشگی توپ را روی پای راست آورد و در حالی که قصد داشت سانتر خود را برای شهاب زاهدی بفرستد، ارسالش مستقیم به سمت دروازه رفت و از مدافعان و مهاجمان و گلر گذشت و تور دروازه حریف را به لرزه در آورد.

عالیشاه بعد از این گل در حالی که از خوشحالی فریاد می‌زد، مشت خود را گره کرد تا یک بار دیگر توانایی خود به عنوان یک عنصر کارساز تهاجمی را نشان داده باشد.

این اولین گل امید عالیشاه در فصل جاری بود که در اولین حضور ثابت او برای پرسپولیس رقم خورد. او که آخرین گل فصل قبلی سرخپوشان را به ثمر رسانده و پرسپولیس را به برد دربی و قهرمانی جام حذفی رسانده بود، با گلی مشابه این بار سه امتیاز حساس الدحیل را به حساب سرخپوشان ریخت تا قرمزها به صعود از مرحله گروهی امیدوار شوند.

عکس| کاپیتان پرسپولیس بلای استقلال را سر الدحیل آورد

عالیشاه باوجود گلی که مقابل استقلال به ثمر رساند، در فصل جاری فرصت چندانی برای بازی نداشت و تنها ۲۶ دقیقه برابر آلومینیوم به میدان رفت و ۱۷ دقیقه هم در دیدار با النصر پیراهن پرسپولیس را برتن کرد.

او که در فصل‌های گذشته عموما فرصت زیادی برای بازی نداشته، در دیدارهای حساس همیشه به داد پرسپولیس رسیده و در قامت یک ستاره موثر ظاهر شده است. بازیکنی که حالا باید دید با بازگشت ترابی و امیری، در ترکیب اصلی باقی خواهد ماند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مملی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    امید یه پرسپولیسی تمام عیار هستش و همه هوادارا دوستش دارن،چقد خوبه که داریمت امید گل عزیز❤❤❤❤❤❤
    • مونت IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      کاپیتان خرس پولیس
  • عشقپولیس US ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    نگو برادر من نگو .اینا (کاجیا) تازه داشتن فراموش می کردن اون صحنه را شما دوباره داغشونو تازه کردی. انصاف هم خوب چیزیه. لطفا دیگه یاد آوری نکن باشه.
  • علی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    پرسپولیس توی بازی سرتر از حریف بود والدحیل مثل دوره های قبل نبود و فکر کنم از استقلال تاجیکستان هم ضعیف تر باشه و پرسپولیس توی خط حمله مشکل داره و گلی هم که زدن اتفاقی بود
  • اشنا IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    عالیشاه چرا باید کمتر از امیری در ارنج تیم باشد فقط یک علت که اون استقامت امیری و عالیساه و اختلاف این دو در این مورد هست . همت و اراده عالیساه گاهی بشدت نزول میکنه که میشه فوتبالیست دسته ۳ و گاهی که اراده کنه واقعا عالی میشه . فقط تداوم استقامت نداره و ایکاش داشت چون فنی هم بهتر از امیری و دیدش هم بهتره
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    امید علیشاه یک بازیکن شش دانگ است و بهتر از هر جوانی دوندگی و کارایی دارد و نقطه قوت پرسپولیس است تعجب آور است آقای گل محمدی چطور این ستاره را روی نیمکت می نشاند مشکل پرسپولیس فقط ارنج بد این تیم است که می تواند بلای جان پرسپولیس و گلمحمدی شود زاهدی تا رسیدن به شرایط مطلوب باید نیمکت نشین شود
  • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    اگه تیم بودید توآزادی جلوی النصر آبروریزی نمیکردید
  • S IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    پرسپولیس بینظیر بازی کرد به عنوان ی هوادار شخصا این تیکی تاکا رو دوست دارم بازیه پرسپولیس رو زمینه اگر مسوولیت بیلیاقت و بی کفایت و و و و و نداشتیم بازی با النصر هم میبردیمشون دو تا مصدوم دادیم بخاطر اون زمین ی اخراجی دادیم تیم پاشید حالا تو عربستان تو یه چون با کیفیت بازی میکنیم و به آسیا ثابت میشه پرسپولیس همیشه قهرمانه اگر منافقان و مسوولینه منافق بزارن یعنی ورزش کشور هرچی ضربه خورده بخاطر وجود همین ارازل و اوباش تو پستهای کلیدیه شخصا هم با این که دلم نمیخاد اما واقعیت اینه که سپاهان بازیه سپاهان رو 3 صفر اعلام میکنن به ضرر سپاهان بخاطر همین بی کفایتای مفت خور باشگاه بازیکنان این همه زحمت کشیدن آخرش هیچ روز مرگ مسوولیت روز عبرتشونه که دیگه دیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی