نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
باورنکردنی‌ترین مسابقه تاریخ والیبال در هانگژو/ برد ۲۵ بر صفر با ۲۵ سرویس یک بازیکن؛ افغانستان بدجوری شکست خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال زنان ژاپن در یکی از یک‌طرفه ترین مسابقات تاریخ، ۳-۰ افغانستان را در بازی‌های آسیایی هانگژو شکست داد.

بازی‌های آسیایی هانگژو همچنان در حال انجام است و تیم ملی زنان کشورهای مختلف در رشته والیبال مشغول رقابت برای رسیدن به جام قهرمانی هستند. 

اتفاق عجیبی که در یکی از این دیدارها رخ داد مربوط به رویایی تیم ملی زنان ژاپن برابر تیم ملی زنان افغانستان بود که با نتیجه ۰-۳ به سود ژاپنی‌ها به پایان رسید. 

این دیدار باعث عصبانیت تماشاگرانی شده بود که برای دیدن این مسابقه از نزدیک به ورزشگاه رفته بودند. ژاپن در یکی از ست‌ها با نتیجه ۰-۲۵ برابر حریفش به پیروزی رسید و تماشاگران معتقد بودند که چنین رفتاری از سوی بازیکنان این تیم به دور از اخلاق ورزشی است. این ۲۵ امتیاز توسط سرویس زن ژاپن کسب شد.

آنها در کل این بازی تنها به بازیکنان افغانستان اجازه گرفتن هفت امتیاز را دادند. بسیاری از تماشاگران معتقد بودند که تیم ژاپن به خوبی از فاصله فاحش با حریف خبر داشت و بهتر بود که برخورد ملایم‌تری را با آنها در پیش می‌گرفت. 

این در حالی است که بازیکنان ژاپن به هیچ وجه از این اظهارات خوشحال و راضی نبودند و باور داشتند که تصمیم‌شان و علمکردی که در زمین ارائه کردند هیچ ایرادی نداشته است، موضوعی که مورد تایید تماشاگران نبود و بسیاری از آنها این نتیجه و رفتار را غیر انسانی توصیف کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ... IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    وا چه ربطی داره عرضه ندارن شرکت نکن والا همش باید مراعات کنن همه در برابرشون😐😐😐

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی