نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هر روز از ارزش‌های‌مان کم می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم امید ایران در ادامه ناکامی‌های ۵۰ ساله خود به هنگ کنگ هم باخت!

گزارشگر بازی امیدهای ایران و هنگ‌کنگ بعد از سوت اتمام بازی گفت بچه‌ها تلاش‌شان را کردند! خب مگر قرار بود تلاش هم نکنند؟ باور کنید خسته شدیم از این جملات کلیشه‌ای. حتماً امروز هم جواد خیابانی در یکی از شبکه‌های تلویزیونی می‌خواهد بگوید چیزی از ارزش‌هایمان کم نشد! در حالی که با این شکست‌های زنجیره‌ای هر روز از ارزش‌هایمان کم می‌شود و به تریج قبای هیچ‌کس هم برنمی‌خورد! 

ما در فوتبال فقط به هنگ‌کنگ نباخته بودیم که به سلامتی این تپه را هم فتح کردیم و فقط باید خدا را شکر کنیم که تیم امید با رضا عنایتی هیچ تورنمنت دیگری را درپیش ندارد! این مربی قبل از مسابقه در واقع باخته بود. آنجایی که جدایی ۳ بازیکن پرسپولیس را بهانه کرد و گفت با این شرایط نمی‌توان مدال گرفت! 

مشکل فوتبال ایران در سطح تیم‌های پایه بسیار ریشه‌ای است. درست مثل مشکل باشگاهداری در ایران که از نطفه غلط اندر غلط است و هیچ فریادرسی هم برای آن پیدا نمی‌شود. تیم امید ۵۲ سال است که به المپیک نرفته و شک نکنید با این تفکرات ۵۲ سال دیگر هم نمی‌رود. البته جا دارد یک خسته‌نباشید هم به آقای تاج بگوییم که سری قبلی بعد از باخت امیدها به ازبکستان سکوت کرد و حالا هم احتمالاً به سکوت جالب خود ادامه خواهد داد تا شاید این نیز بگذرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • صادق IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    به لطف تاج و دوستان یکی دوتا تپه دیگه باقی مونده که اونم به زودی به تپه های قبلی اضافه میشه
  • حميد کلاش IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    بله داريم به زمان قاجاري نزديک ميشيم فاصله زيادي نداريم.
  • حمید IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    مشکل ما دقیقا از ۵۲ سال پیش شروع شده که همه دنیا باشگاهداری خصوصی رو استارت زدن و ما همچنان به باشگاهداری منسوخ شده دولتی ادامه و پافشاری کردیم ' بیس و اصول پرورش قهرمان در هر ورزشی از خصوصی سازی شروع میشود ' جایی که منه رئیس باشگاه بخاطر منافع شخصی و زیان مالی ' بهترین مربیان و بهترین بازیکنان و بازهم بخاطر منافع مادی خودم بدنبال استعداد یابی و پرورش استعدادها بخاطر کم هزینه بودنش میرم وگرنه سرمایه ام نابود میشود ' در نقطه مقابل منه مدیر باشگاه انتسابی و رانتی بیسواد نسبت به صنعت فوتبال و یا هر ورزش دیگر بخاطر اینکه هر لحظه ممکنه صندلی و مقامم رو که با شایستگی بهش نرسیدم ' بدنبال حفظ موقعیت و نتیجه گیری آنی و سریع هستم ' آبی و قرمز و زرد و غیره هم نداره ' خانه از پایبست ویران است ...
  • علی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    متاسفانه نفرات اصلی باخت هميشه پشت پرده باقی می مونن .کسانی که مقصر اصلی قرارداد ترکمنچای ویلموتس رو دوباره سرکار اوردن برای خودشون پاداش دلاری کنار گذاشتن. هیچکسی نیست یقه این ادم هارو بگیره جوابگو کنن این شخصیت های برجسته رو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی