نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کلوب| پرسپولیس، تیم امید و بهانه‌های احتمالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد عمری، یاسین سلمانی و مهدی احمدی سه بازیکنی هستند که در جریان بازی‌های آسیایی هانگژو اردوی تیم امید را ترک کردند و به اردوی پرسپولیسی‌ها در قطر  پیوستند تا خود را مهیای بازی با الدحیل کنند.

پس از این اتفاق، رضا عنایتی سرمربی تیم امید مدعی شد که این سه بازیکن بدون هماهنگی اردو را ترک کردند و این موضوع گلایه وی را به دنبال داشت.

در این میان حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی شده که توافقات بین یحیی گل‌محمدی و رضا عنایتی از قبل حاصل شده و قرار بر این بوده که برای بازی با الدحیل این سه بازیکن به اردوی قطر اعزام شوند.

البته با توجه به حادثه‌ای که برای محمد عمری در بازی با تایلند به پیش آمد این احتمال وجود دارد که کمتر به بازی گرفته شود(چه در تیم امید و چه در پرسپولیس).

حال از این صحبت‌ها که بگذریم چیزی که اکنون به عنوان سوال اصلی مطرح است این است که اگر تیم ملی امید در بازی یکشنبه با هنگ کنگ نتیجه نگیرد، باز هم قرار است شاهد یک دعوای جدید بین رضا عنایتی، یحیی گل‌محمدی و فدراسیون فوتبال باشیم؟

همه ما فوتبال‌دوستان می‌دانیم که مقصر انگاشتن دیگران یک امری بدیهی و واضح در فوتبال ماست و ما به جای چاره‌اندیشی همواره دنبال مقصر می‌گردیم.

اگر به هر دلیلی تیم ملی امید و پرسپولیس در بازی‌های پیش رو نتیجه نگیرند، باز هم قرار است مربیان انگشت اتهام را به سمت هم نشانه بگیرند؟ آیا بهتر نیست به جای بهانه‌جویی دنبال چاره باشیم؟

آقایان رضا عنایتی و یحیی گل‌محمدی از مربیان قابل احترام فوتبال ما هستند، اما در حال حاضر بهتر است به جای مصاحبه‌های حاشیه‌ای به دنبال سر و سامان دادن تیمشان باشند و خود را مهیای حضور در مراحل بالاتر کنند.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    این مدل حضور در تیم های ملی جدید و نبره. مگه میشه نصفه و نیمه در وسط مسابقات تیم رو ترک کرد. بهتر بود از اول یا دعوت نمیشدند یا تمام و کمال در اختیار تیم امید میبودند. احتمالا گلمحمدی فکر نمیکرده به النصر ببازه و سرلک هم اخراج بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی